Katedra informačních technologií a technické výchovy




BATTISTOVÁ, Eva. Využití AutoCADu v nově koncipovaném studijním oboru technická a informační výchova na Pedagogické fakultě UK v Praze. [The utilization of AutoCAD in recently conceived field of study Technical Education and Information Science at Faculty of education at Charles University in Prague]. In Moderní technologie ve výuce. Brno : MSD, 2007, s. 22. ISBN 978-80-7392-003-6.

BENEŠ, Pavel; RAMBOUSEK, Vladimír. (eds.). 60 let pedagogických fakult. [60 years of faculties of education]. Praha : Koniáš, 2007. 112 s. ISBN 80-86948-04-8.

BERÁNEK, Vladislav. Dřevo. [Wood]. In Speciální pracovní výchova a ergoterapie. 2. upr. vyd. Praha : UK, PedF, 2007, s. 65-69, 83-87. ISBN 978-80-7290-322-1.

BRDIČKA, Bořivoj. Aktivity UNESCO na poli vzdělávacích technologií. [UNESCO activities on the field of ICT in Education]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2052 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Američané si přejí více technologií ve školách. [Americans Want More Technology in the Classroom]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2138 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Američtí voliči žádají výuku kompetencí pro 21.st. [US Voters urge teaching of 21st-century skills]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2159 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Australský filtr za 84 milionů je nefunkční. [Australian 84 million filter is useless]. Učitelský spomocník, 2007 Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2146 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Britská vláda se stará o bezpečnost dětí na internetu. [British government takes care about the internet safety of children]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2154 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Bude se v USA upravovat federální zákon NCLB. [Plans for reauthorization of the federal NCLB act in USA]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2143 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Budou učitelé blogovat. [Would teachers become bloggers]. Česká škola.cz, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.ceskaskola.cz/ICTveskole/Ar.asp?ARI=103596&CAI=2129 >. ISSN 1213-6018.

BRDIČKA, Bořivoj. Dejme se do vyprávění digitálních příběhů. [Lets start to tell digital stories]. Česká škola.cz, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.ceskaskola.cz/ICTveskole/Ar.asp?ARI=103781&CAI=2129 >. ISSN 1213-6018.

BRDIČKA, Bořivoj. Doučování online jako velmi úspěšný byznys. [Online tutorage as very successful business]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2170 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Etický kodex pro práci žáků a učitelů s informacemi. [A Student & Teachers Information Code of Ethics]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2150 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Google vyhlásil soutěž pro středoškoláky. [Google announces the competition for high school students]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2166 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Hudba pro uživatele dětských počítačů X0. [Music for the users of children machine X0]. Učitelský spomocník, 2007, Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/zajimavosti-detail.php?id_document=650 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. ISTE zveřejnila návrh nových technologických standardů. [ISTE Releases Draft of New Technology Standards]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/zajimavosti-detail.php?id_document=642 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Jak na eTwinningové projekty. [How to make successful eTwinning projects]. In eTwinning - vzdělávací projekty škol v Evropě. Praha : Portál, 2007, s. 21-23. ISBN 978-80-7367-332-1.

BRDIČKA, Bořivoj. Jak na úspěšný školní podcast. [How to make successful school poodcast]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/zajimavosti-detail.php?id_document=654 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Jak se Nepál připravuje dát všem dětem počítač. [The Nepalese preparation for one laptop per child]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/zajimavosti-detail.php?id_document=643 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Jak souvisí Web 2.0 a škola 2.0. [The Web 2.0 and School 2.0 Connection]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2113 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Japonské školy asi přejdou na Linux. [Some of the Japan schools probaly transfer to Linux]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2125 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Kamery mají zabránit podvádění u online testů. [Cameras to watch online test-takers]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2142 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Konference Eminent a eLearning Awards 07. [Eminent conference and eLearning Awards 07]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2168 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Laserové tiskárny mohou být nebezpečné. [Laser printers may pose health risk]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2137 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Linwoodský vzdělávací cyklus: ze školeného školitelem. [Linwood Circle: From Mentee to Technology Mentor]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/zajimavosti-detail.php?id_document=632 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Logo slaví 40. narozeniny. [LOGO celebrates 40. birthday]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2158 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Microsoft dává studentům sadu software za 3$. [Microsoft provides students with the complete set of bacic software for $3]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2105 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Minulost, současnost a budoucnost evropského eTwinningu. [Past, Present and Future od European eTwinning]. Česká škola.cz, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.ceskaskola.cz/ICTveskole/Ar.asp?ARI=103675&CAI=2129 >. ISSN 1213-6018.

BRDIČKA, Bořivoj. Některé americké školy končí s laptopy. [Some American schools drop laptops]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2122 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Noční můra amerických správců školních sítí. [Nightmare of the American school network administrators]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2151 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Pilotní projekt OLPC v Nigerii. [The pilot project of OLPC in Nigeria]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2127 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Plochá třída v placatém světě. [The flat classroom in flat world]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2147 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Počítač v Peru přináší netušené možnosti. [Computer in the pen brings unusual possibilities]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2139 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Podpora výuky informačních technologií v Indii. [The support for educational technology in India]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/zajimavosti-detail.php?id_document=637 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Pozvánka k účasti v mezinárodních soutěžích. [Invitation for participation in the international competitions]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2148 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. První dodávky 100$ počítače pro děti budou v červenci. [$100 laptop for kids project launches in July]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/zajimavosti-detail.php?id_document=633 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Přichází nová generace výukových her. [New generation of educational games is coming]. Česká škola.cz, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.ceskaskola.cz/ICTveskole/Ar.asp?ARI=103651&CAI=2129 >. ISSN 1213-6018.

BRDIČKA, Bořivoj. Příprava školské reformy v Nigerii. [Nigerian education reform preparation]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/zajimavosti-detail.php?id_document=636 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Rodiče žádají online spojení se školou. [Parents want online connection to school]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2126 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Soutěž Calibrate o hodnotné ceny. [Rewarding Calibrate competition]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2165 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Spomocník slaví 10. narozeniny. [Teachers Helper celebrates 10. anniversary]. Česká škola.cz, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.ceskaskola.cz/Ceskaskola/Ar.asp?ARI=103842&CAI=2125 >. ISSN 1213-6018.

BRDIČKA, Bořivoj. Studenti z Ankeny mají digitální podporu. [Students from Ankeny get digital help]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/zajimavosti-detail.php?id_document=640 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Teenager odborníkem na vzdělávací technologie. [Teenager recognized as expert of educational technology]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2164 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Turecké potíže s distančním vzděláváním. [Turkish troubles with distance education]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/zajimavosti-detail.php?id_document=635 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Učitelé žádají ověření zdravotních rizik wi-fi. [Teachers want wi-fi risk research]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2141 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Virtuální osobní rádce může pomoci uvést učitele do praxe. [The virtual personal mentor can help beginning teachers to start]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/zajimavosti-detail.php?id_document=644 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Výukové materiály volně pro všechny. [Free educational materials for all]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/zajimavosti-detail.php?id_document=653 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Vzdělávací portál pomáhá spojit učitele s žáky. [Educational portal helps to connect teachers with students]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2160 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Vzdělávací technologie musí klást větší důraz na vzdělávání. [Educational technology must stress more didactics]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2103 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Vzdělávací technologie prioritou nového brazilského prezidenta. [Educational technology is one of the priorities of the new Brazilian president]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/zajimavosti-detail.php?id_document=639 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Vzdělávání a internet 2. generace. [Education in the second internet generation]. In NEJEZCHLEBOVÁ, Jana (ed.). Sborník konference Informační gramotnost 5. Brno : MZK, 2007, s. 20-30. ISBN 978-80-7051-172-5.

BRDIČKA, Bořivoj. Web napomáhá svobodnému přístupu ke vzdělání. [Web helps open the access to knowledge]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2104 >. ISSN 1214-9179.

BRDIČKA, Bořivoj. Žáci využívají internet stále více k učení. [Students use the internet more for education]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2153 >. ISSN 1214-9179.

ČERNOCHOVÁ, Miroslava. ICT v přípravě učitelů 1. stupně ZŠ na PedF UK v Praze. [ICT in Teacher Education of Primary School Teachers at the Faculty of Education in Prague]. In HURAJ, Ladislav (ed.). DidInfo 2007. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Fakulta prirodných vied, 2007, s. 38. ISBN 978-80-8083-367-1.

ČERNOCHOVÁ, Miroslava. Maths and Informatics as a part of teacher ICT competence. In BENZIE, David; IDING, Marie (eds.). Informatics, Mathematics, and ICT: a 'golden triangle'. Book of abstracts. CD ROM. Boston : College of Computer and Information Science, Northeasten University, 2007, s. 1-6. ISBN 978-0-615-14623-2.

FIALOVÁ, Irena. Country report Czech republic. In Genderaspekte in der Medienbildung. Frankfurt : Projekt G@ME, 2007, s. 22–29.

FIALOVÁ, Irena. Länderbericht Tschechische Republik. [Country report Czech republic]. In Genderaspekte in der Medienbildung. Frankfurt : Projekt G@ME, 2007, s. 22–29.

FIALOVÁ, Irena. Projekt G@ME. [Project G@ME]. In ČERNOCHOVÁ, Miroslava, FIALOVÁ; Irena; MANNOVÁ, Božena (eds.). Sborník Národní konference o počítačích ve škole. Praha : Mezinárodní organizační výbor POŠKOLE, 2007, s. 71-74. ISBN 978-80-239-9126-0.

FIALOVÁ, Irena. Technické obory a gender. [Technical branches and gender]. In PÁLKOVÁ, Helena; KRHUTOVÁ, Milena (eds.). Sborník Perspektivy humanitního vzdělávání studentů technických vysokých škol. Sekce Aktuální otázky technického vzdělávání. Brno : Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií, Ústav jazyků – Pedagogicko-psychologická sekce, 2007, s. 2–6.

FIALOVÁ, Irena; NOVÁK, Jaroslav. ICT v přípravě učitelek a učitelů MŠ v nově strukturovaných studiích. [ICT in preparation of teachers in kindergarten in newly structures studies]. In KROPÁČKOVÁ, Jana (ed.). Sborník odborných příspěvků z celostátní konference s mezinárodní účastí Idea a realita vysokoškolského vzdělávání učitelek mateřských škol na pedagogické fakultě. Praha : UK v Praze Pedagogická fakulta, 2007, s. 124–128. ISBN 978-80-7290-326-9.

LAPEŠ, Jakub. Vybavení školních laboratoří. [Equipment of school laboratory]. In Moderní technologie ve výuce. Brno : MSD, 2007, s. 17-18. ISBN 978-80-7392-003-6.

LAPEŠ, Jakub. Záznam zvuku – hlasy ptáků v přírodě. [Sound recording of birds voices]. Web Quest, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.webquest.cz/main.php?left=wqvdatabase&dbid=2072&middle=webquestall&wqvid=725 >. ISSN 1214-9179.

LEIPERT, Jiří. Experiences with blended learning at PedF UK Praha. In MECHLOVÁ, Erika (ed.). Information and Communication Technology in Education. Ostrava : University of Ostrava, 2007, s. 100-103. ISBN 978-80-7368-388-7.

LEIPERT, Jiří. Zkušenosti s tvorbou ICT báze dat elektronických testů v CMS Moodle. [Experiencences with creating of ICT database of e-testing materials in CMS Moodle]. In HRBÁČEK, Jiří (ed.). Moderní technologie ve výuce. Brno : MSD, spol. s r. o., 2007, s. 18-21. ISBN 978-80-7392-003-6.

LEIPERT, Jiří. Zkušenosti s tvorbou ICT elektronických testů v CMS Moodle. [Experiencences with creating of ICT e-testing materials in CMS Moodle]. In ČERNOCHOVÁ, Miroslava (ed.). Poškole 2007 : Sborník Národní konference o počítačích ve škole. Praha : ČVUT, 2007, s. 195-199. ISBN 978-80-2399-126-0.

LEIPERT, Jiří; ŠTĚPÁNKOVÁ, Olga; CHÁBERA, Jiří, aj. Služby informačních sítí. [The Information Services of Computer Networks]. In S počítačem do Evropy : ECDL. 2. aktual. vyd. Brno : Computer Press, 2007, s. 134-151. ISBN 978-80-251-1844-3.

MORÁVKOVÁ, Šárka; NOVÁK, Jaroslav. ICT v předškolní výchově. [ICT in Preschool Education]. In ŘEHOUT, Václav (ed.). Pedagogický software 2006. České Budějovice : Scientific Pedagogical Publishing, 2006, ISBN 80-85645-56-4.

MUDRÁK, David; NEUMAJER, Ondřej; PROCHÁZKA, Josef; ŠTÍPEK, Jiří; RAMBOUSEK, Vladimír. Dotazníkové šetření aspektů informační výchovy na ZŠ. [Guestionnaire survey oriented towards aspects of information education at Czech elementary schools]. In ČERNOCHOVÁ, Miroslava; FIALOVÁ, Irena (eds.). POŠKOLE 2007. Lázně Sedmihorky : MOV POŠKOLE, 2007, s. 15-28. ISBN 978-80-239-9126-0.

NEUMAJER, Ondřej. ICT kompetence učitelů. [The teachers information and communication technology competencies]. Praha : Karlova Univerzita v Praze, 2007. 167 s.

NOVÁK, Jaroslav. Klasifikace a informační pojetí známek. [Information Content of Assessment Using Marks]. In HRBÁČEK, Jiří (ed.). Moderní technologie ve výuce. Brno : MSD, 2007, ISBN 978-80-7392-003-6.

NOVÁK, Jaroslav. Kriteriální hodnocení a rámcový vzdělávací program. [Categorized Assessment in Context with Framework Educational Programme]. In HRBÁČEK, Jiří (ed.). Moderní technologie ve výuce. Brno : MSD, 2007, ISBN 978-80-7392-003-6.

PÁVKOVÁ, Jiřina. Zkušenosti z přípravy vychovatelů a pedagogů volného času v rámci doplňujícího pedagogického studia. [Experience with preparation of free-time tutors and pedagogues in the frame of additional pedagogic education]. In ČECH, Tomáš (ed.). Výchova a volný čas. Brno : MSD, spol. s r.o., 2007, s. 151-154. ISBN 978-80-866-33-97-8.

PROCHÁZKA, Josef. Realizace interaktivních uspořádacích dotazů na www. [The implementation of interactive adjusting inquiry for www]. In HRBÁČEK, Jiří (ed.). Moderní technologie ve výuce. Brno : MSD, 2007, s. 19-23. ISBN 978-80-7392-003-6.

RAMBOUSEK, Vladimír; BENEŠ, Pavel. Problémové oblasti výzkumu vzdělávacích technologií a informační výchovy. [Orientation of research activities in the field of educational technologies and information education]. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů, 2007, roč. 2007, č. 1, s. 155-159. ISSN 1214-0554.

RAMBOUSEK, Vladimír; BENEŠ, Pavel; ADAMEC, Martin. Education reality in conditions of developing information society. Problems of Education in the 21st Century, 2007, roč. 2007, č. 2, s. 67-73. ISSN 1822-7864.

RAMBOUSEK, Vladimír; MOŠNA, František. Informační a komunikační technologie v přípravě učitelů. [Information and communication technology in teacher’s training]. In ZLÁMAL, Jiří (ed.). Modern trends in professional education of members of armed forces and corps. Praha : Univerzita Jana Amose Komenského Praha, 2007, s. 10-16. ISBN 978-80-86723-27-3.

RAMBOUSEK, Vladimír; MUDRÁK, David; NEUMAJER, Ondřej. Příspěvek k rozvoji didaktiky informační výchovy. [Contribution for didactics of information education]. In HRBÁČEK, Jiří (ed.). Moderní technologie ve výuce. Brno : PedF MU Brno, MSD Brno, 2007, s. 257-263. ISBN 978-80-7392-003-6.

RAMBOUSEK, Vladimír; MUDRÁK, David; NEUMAJER, Ondřej. Výzkumné aktivity pro rozvoj didaktiky informační výchovy. [Research activities in the field of didactics of information education]. In PAVLOVKIN, Ján (ed.). IKT v technickom vzdelávaní. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2007, s. 257-263. ISBN 978-80-8083-529-3.

RAMBOUSEK, Vladimír; MUDRÁK, David; PROCHÁZKA, Josef; ŠTÍPEK, Jiří. Application of graphic interactive elements in the research of information education. In STOFFA, Ján (ed.). DIDMATTECH 2006. Komárno : Univerzita J. Selyeho, 2006, s. 264-268. ISBN 978-80-89234-23-3.

RAMBOUSEK, Vladimír; NEUMAJER, Ondřej; MUDRÁK, David; PROCHÁZKA, Josef; ŠTÍPEK, Jiří. Výzkum v oblasti informační výchovy a rozvíjení ICT kompetencí žáků ZŠ. [Research in the field of information education and at the development of ICT competences of students]. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů, 2007, roč. 2007, č. 2, s. 176-179. ISSN 1214-0554.

RAMBOUSEK, Vladimír; ŠTÍPEK, Jiří; PROCHÁZKA, Josef. Empirické šetření v oblasti informační výchovy na základních školách. [Empiric survey in the field of information education at Czech elementary schools]. In KOZÍK, Tomáš (ed.). Vzájomná informovanosť – cesta k efektívnemu rozvoju vedecko-pedagogickej činnosti. Nitra : PF UKF v Nitre, 2007, s. 19-23. ISBN 80-8050-761-9.

REITMAYER, Ladislav. Výuka didaktiky odborného výcviku pro učitele odborného výcviku. [Teaching of Didactics of Vocational Training For Teachers of Vocational Training]. In PAVLOVKIN, Ján (ed.). IKT v technickom vzdelávaní. Banská Bystrica : Katedra techniky a technológií, Fakulta prírodných vied, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2007, s. 264-267. ISBN 978-80-8083-529-3.

REITMAYER, Ladislav. Výuka didaktiky technické a informační výchovy v prezenčním studiu technická a informační výchova. [The education of didactics Technical Education and Information Science in full time study the Technical Education and Information Science]. In Moderní technologie ve výuce. Brno : MSD, 2007, s. 23. ISBN 978-80-7392-003-6.

SLAVÍK, Jan; NOVÁK, Jaroslav. Hodnocení třídy – nástroj pro zlepšování práce školy. [Class Assessment - Tool for School Quality Raising]. In Evaluace a diagnostika. Praha : Raabe, 2007, kap. B 1.11. ISSN 1801-8424.

TOBOLÁŘOVÁ, Petra. Využití systému Moodle ve výuce. [Utilization of Moodle system in education]. In HRBÁČEK, Jiří (ed.). Moderní technologie ve výuce. Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno : MSD, spol. s r. o., 2007, s. 21-22. ISBN 978-80-7392-003-6.

TOCHÁČEK, Daniel. BBC pozastavuje svůj internetový vzdělávací projekt BBC Jam. [BBC stops internet educational project BBC Jam]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=656 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Curriculum planning and evaluation by the use of e-portfolio. In STOFFA, Ján; STOFFOVÁ, Veronika (eds.). XIX. DIDMATTECH 2006. Komárno : Univezita J. Selyeho v Komárne, 2007, s. 201-204, 335-338. ISBN 978-80-89234-23-3.

TOCHÁČEK, Daniel. Den bezpečnějšího internetu 2007. [Safer internet day 2007]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=641 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Hodiny tance s počítačem zlepšují kondici žáků. [Dancing lessons with computer improves student´s fitness]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2149 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Chovají se děti na internetu a v mobilních sítích bezpečně? Odpovědi najdete v Eurobarometru. [Is it behaviour of children on internet and in mobile nets safe? Answers you can find in the Eurobarometre]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2144 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Minipočítače ve výuce zvyšují motivaci a úspěšnost žáků. [PDAs increases motivation and success of students]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=652 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Mobilní operátoři zajistí nezletilým zákazníkům bezpečnější využití svých sítí. [Mobile operators provides teenage clients safer ussage of their networks]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=649 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Osobní elektronické portfolio jako prostředek evaluace studia. [E-portfolio as a instrument of study evaluation]. In ČERNOCHOVÁ, Miroslava; FIALOVÁ, Irena; MANNOVÁ, Božena (eds.). Poškole 2007. Lázně Sedmihorky : Mezinárodní organizační výbor Poškole, 2007, s. 214. ISBN 978-80-239-9126-0.

TOCHÁČEK, Daniel. Počítačová hra podpořila úspěšnost dětí v matematice. [Computer game boosted up success of children in maths]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2162 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Podcast přibližuje žákům Shakespeara. [Podcast familiarizes Shakespear to students]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2062 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Práci učitelů na amerických školách komplikují nejasnosti kolem autorských zákonů. [Work of american teachers is being complicated by the commontion in the field of Copyright Acts]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2169 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Problémy s elektronickým vyhodnocováním závěrečných středoškolských zkoušek v Anglii. [Problems with electronical scoring of final exams at secondary schools in England]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2157 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Spolupráce evropských učitelů při tvorbě, vyhledávání, hodnocení, sdílení a využívání elektronických výukových objektů. [The cooperation European teachers with creation, searching, assessment, sharing and utilization of electronics educational objects]. In HRBÁČEK, Jiří (ed.). Moderní technologie ve výuce. Brno : MSD, spol. s r. o., 2007, s. 21-25. ISBN 978-80-7392-003-6.

TOCHÁČEK, Daniel. Školy v Pobaltí zaostávají ve využívání počítačů při výuce. [Schools in the Baltic region falling short in using ICT in education]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2136 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. The Open University nabízí zdarma studijní materiály. [The Open University offers educational materials free of charge]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=634 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Učitelé čelí kybernetickému teroru. [Teachers face up to 'cybernetic terror']. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2106 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. V Anglii mají být tradiční střední školy nahrazeny moderními vzdělávacími středisky. [In the England the traditional secondary schools are going to change to modern educational centres]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2123 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. V Anglii mají pochybnosti o bezpečnosti projektorů školních interaktivních tabulí. [They have doubts about safety of interactive boards projectors in England]. Učitelský spomocník, 2007, Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2145 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Velká Británie a Čína zahajují rozsáhlou spolupráci v oblasti e-learningu. [UK and China are starting with extensive collaboration in the field of e-learning]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2152 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Vše o padesáti letech vývoje EU na novém internetovém portálu. [Everything about 50 years progress of EU on the new internet portal]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=638 >. ISSN 1214-9179.

ÚLOVEC, Roman; ČERNOCHOVÁ, Miroslava. Moodle ve školní praxi na ZŠ a SŠ v České republice. [Moodle in school practice at primary and secondary schools in Czech Republic]. In ČERNOCHOVÁ, Miroslava; FIALOVÁ, Irena (eds.). POŠKOLE 2007, Sborník národní konference. Praha : Vydavatelství ČVUT Praha, 2007, s. 205-210. ISBN 978-80-239-9126-0.

VODÁKOVÁ, Jitka. Pokojové rostliny. [Indoor plants]. Člověk a svět práce na 2. st. ZŠ, 2007, roč. 1, s. 1-18. ISSN 1802-4513.

VODÁKOVÁ, Jitka. Potraviny - výběr, nákup a skladování. [Food - choice, shopping and storage]. Člověk a svět práce na 2. st. ZŠ, 2007, roč. 1, s. 1-14. ISSN 1802-4513.

VODÁKOVÁ, Jitka. Zelenina - hry a činnosti v interiéru. [Vegetables - plays and activities in interior]. Člověk a svět práce na 2. st. ZŠ, 2007, roč. 1, s. 1-17. ISSN 1802-4513.

VODÁKOVÁ, Jitka. Zelenina ve výživě a stravování. [Vegetables in nutrition and alimentation]. Člověk a svět práce na 2. st. ZŠ, 2007, roč. 1, s. 1-18. ISSN 1802-4513.

VODÁKOVÁ, Jitka; DYTRTOVÁ, Radmila; CETTLOVÁ, Martina; BERÁNEK, Vladislav. Speciální pracovní výchova a ergoterapie. [Special working education and ergotherapy]. 2. upr. vyd. Praha : UK, PedF, 2007. 94 s. ISBN 978-80-7290-322-1.



ZPĚT NA ÚVODNÍ STRÁNKU