PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE




MAZÁČOVÁ, Nataša. Činnostní pojetí přípravy studentů učitelství. [Active Conception of pre - graduation Teacher Training]. In Alternativní metody výuky 2007. Univerzita Karlova v Praze Přírodovědecká fakulta, 2007, s. 25. ISBN 978-80-7041-129-2.

MAZÁČOVÁ, Nataša. Izmenenie professii učitelja, vyzov k inno. [Changes of teachers' profession – challenge to innovation in teachers' education]. In GENOV, Ivan (ed.). Language, Individual and Society. Bourgas : Info Invest, Bourgas, 2007, Dostupné na WWW: <www.eJornalNet.com>. ISBN 978-954-9368-26-0.

MAZÁČOVÁ, Nataša. Kurz rozvíjení didaktických dovedností - cesta k činnostnímu pojetí přípravy studentů učitelství. [Training - Development of didactical capabilies the way to the pre service teachers training in action]. Informatorium Fakulty pedagogické, 2007, č. 48, s. 3.

MAZÁČOVÁ, Nataša. Možnosti tvorby portfolia v procesu rozvíjení klíčových kompetencí studentů učitelství. [Possibilities of reflective and self-reflective skills development in pre-service teachers' training]. In Portfolio v profesní přípravě učitele. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2007, ISBN 978-80-7395-024-8.

MAZÁČOVÁ, Nataša. Možnosti a meze sebereflexe studentů učitelství. [Possibilities of reflective and self-reflective skills development in pre-service teachers' training]. In WIEGEROVÁ, Adriana (ed.). Fórum o premenách školy v 21. storočí. Bratislava : Univerzita komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta, 2007, s. 210-217. ISBN 978-80-969146-7-8.

MAZÁČOVÁ, Nataša. Role základní školy v rozvíjení perspektivní orientace žáků. [Role of secondary school in development of leavers' futufe time orientation]. In JANÍK, Tomáš (ed.). Kurikulum v proměnách školy. Brno : Centrum pedagogického výzkumu, Pedagogická fakulta Brno, 2007, s. 58-65. ISBN 978-80-210-4402-9 .

MAZÁČOVÁ, Nataša. Sociální role kateder pedagogiky v procesu příptavy odborníků v systému vzdělání v měnícím se Rusku. [The Social Role of Education Department in the Process of Training Professionals in the Education in Changing Russia]. Pedagogika, 2007, roč. 57, č. 1, s. 75-78. ISSN 0031-3815.

MAZÁČOVÁ, Nataša. Vozmožnosti razvitija refleksivnych i sam. [Possibilities of development of reflective and self-reflective capabilities of pregraduated teachers]. In BORDOVSKÝ, G. A. (ed.). Aktu. Snakt Petersburg : RGPU A. I. Gercena, 2007, 82-85. ISBN 978-5-8064-1329-2.



ZPĚT NA ÚVODNÍ STRÁNKU