PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE




HÁDKOVÁ, Kateřina; HÁJKOVÁ, Vanda; KVĚTOŇOVÁ, Lea; STRNADOVÁ, Iva. Životní situace studentů se sluchovým postižením při studiu na vysoké škole. [Life situations of students with hearing impairment in higher edukation]. In Vysokoškolské studium se zajištěním speciálně-pedagogických potřeb. Brno : Paido, 2007, s. 34-58. ISBN 978-80-7315-141-6.

HÁJKOVÁ, Vanda. Fokus auf Coping Strategien. [Focus on coping strategies]. In Diagnostik und Planung / Diagnostics and Planning. Berlin : Frank Timme, 2007, s. 62-68. ISBN 978-3-86596-033-7.

HÁJKOVÁ, Vanda. Fokus auf Dialog und Kooperation. [Focus on dialogue and cooperation]. In Diagnostik und Planung / Diagnostics and Planning. Berlin : Frank Timme, 2007, s. 50-54. ISBN 978-3-86596-033-7.

HÁJKOVÁ, Vanda. Integrativní pedagogika v kontextu základního vzdělávání. [Integrative Pedagogy in Context of Primary Education]. In BARTOŇOVÁ, Miroslava (ed.). Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV. Brno : Paido, 2007, s. 33-43. ISBN 978-80-7315-162-1.

HÁJKOVÁ, Vanda. Integrativní pedagogika v kontextu základního vzdělávání. [Integrative pedagogy in context of primary education]. In BARTOŇOVÁ, Miroslava; VÍTKOVÁ, Marie (eds.). Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Brno : Paido, 2007, s. 80-81. ISBN 978-80-7315-150-8.

HÁJKOVÁ, Vanda. Nová profesionalita pedagogů v inkluzívní školní praxi. [New professionalism of educators in inclusive school practice]. In ŠIMONÍK, Oldřich; ŠKRABÁNKOVÁ, Jana; ŠŤÁVA, Jan (eds.). Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky. Brno : MSD, spol s.r.o., 2007, s. 64-103. ISBN 978-80-7392-006-7.

HÁJKOVÁ, Vanda. Potřeby studentů s tělesným postižením při studiu na vysoké škole a formy jejich podpory. [Needs of physicaly handicapped students during university studies and forms of their support]. In Vysokoškolské studium se zajištěním speciálně pedagogických potřeb. Brno : Paido, 2007, s. 9-34. ISBN 978-80-7315-141-6.



ZPĚT NA ÚVODNÍ STRÁNKU