PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE




DVOŘÁK, Dominik. Nezávislé náboženské vzdělávání za „normalizace“. [Clandestine religious education during late Communist era]. Soudobé dějiny, 2007, roč. 14, č. 2–3, s. 449–470. ISSN 1210-7050.

DVOŘÁK, Dominik. Obsahová analýza vzdělávacích programů. [Content analysis of school curricula]. In Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. Sborník příspěvků XV. konference ČAPV pořádané katedrou pedagogiky a psychologie Pedagogické fakulty JU [CD ROM]. České Budějovice : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2007, 84 kB (8 s.). ISBN 978-80-7040-991-6.

DVOŘÁK, Dominik. Obsahová analýza vzdělávacích programů. [Content analysis of school curricula]. In JANDOVÁ, Renata (ed.). Svět výchovy a vzdělávání v reflexi pedagogického výzkumu. Recenzovaný sborník. České Budějovice : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2007, s. 17-22. ISBN 978-80-7394-061-4.

DVOŘÁK, Dominik. Pojmová analýza jednoho společenskovědního tématu v RVP. [Conceptual analysis of one social studies topic in the Czech curricular framework]. In JANÍK, Tomáš; KNECHT, Petr; NAJVAROVÁ, Veronika (eds.). Příspěvky k tvorbě a výzkumu kurikula. Brno : Paido, 2007, s. 111-119. ISBN 978-80-7315-153-9.

DVOŘÁK, Dominik. Školní manévry. [The school exercise]. Mladá fronta Dnes, 2007, roč. 18, č. 205, s. A16. ISSN 1210-1168.

DVOŘÁK, Dominik. Změny ve školách? Těch už bylo... [Changes in schools or There and back again]. Mladá fronta Dnes, 2007, roč. 18, č. 89, s. A10. ISSN 1210-1168.

DVOŘÁK, Dominik; GREGER, David. Česká vzdělanost: mluvíme o ní pokud možno bez patosu. [Educational attainment of the Czechs: let's discuss it without emotions]. Mladá Fronta Dnes, 2007, roč. 18, č. 245, s. C 5-6. ISSN 1210-1168.

DVOŘÁK, Dominik; WALTEROVÁ, Eliška. Školy dostanou příležitost vybudovat si vlastní tvář. [Schools have an opportunity to develop their unique identity]. Mladá Fronta Dnes, 2007, roč. 18, č. 205, s. A 16. ISSN 1210-1168.

DVOŘÁKOVÁ, Michaela; STARÁ, Jana; DVOŘÁK, Dominik. Prvouka pro 1. ročník základní školy. Příručka učitele. [Science and social studies textbook for 1st grade. Teacher's Handbook]. Plzeň : Fraus, 2007. 148 s. ISBN 978-80-7238-646-8.

HAVEL, Jiří; DVOŘÁK, Dominik. Jaké písmo do slabikáře? [What kind of font to use in introductory readers]. In Školská pripravenosť detí v kontinuite predškolskej elementárnej edukácie. Banská Bystrica : PdF UMB, 2007, s. 343-347. ISBN 978-80-8083-359-6.



ZPĚT NA ÚVODNÍ STRÁNKU