PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE




TOCHÁČEK, Daniel. BBC pozastavuje svůj internetový vzdělávací projekt BBC Jam. [BBC stops internet educational project BBC Jam]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=656 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Curriculum planning and evaluation by the use of e-portfolio. In STOFFA, Ján; STOFFOVÁ, Veronika (eds.). XIX. DIDMATTECH 2006. Komárno : Univezita J. Selyeho v Komárne, 2007, s. 201-204, 335-338. ISBN 978-80-89234-23-3.

TOCHÁČEK, Daniel. Den bezpečnějšího internetu 2007. [Safer internet day 2007]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=641 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Hodiny tance s počítačem zlepšují kondici žáků. [Dancing lessons with computer improves student´s fitness]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2149 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Chovají se děti na internetu a v mobilních sítích bezpečně? Odpovědi najdete v Eurobarometru. [Is it behaviour of children on internet and in mobile nets safe? Answers you can find in the Eurobarometre]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2144 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Minipočítače ve výuce zvyšují motivaci a úspěšnost žáků. [PDAs increases motivation and success of students]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=652 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Mobilní operátoři zajistí nezletilým zákazníkům bezpečnější využití svých sítí. [Mobile operators provides teenage clients safer ussage of their networks]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=649 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Osobní elektronické portfolio jako prostředek evaluace studia. [E-portfolio as a instrument of study evaluation]. In ČERNOCHOVÁ, Miroslava; FIALOVÁ, Irena; MANNOVÁ, Božena (eds.). Poškole 2007. Lázně Sedmihorky : Mezinárodní organizační výbor Poškole, 2007, s. 214. ISBN 978-80-239-9126-0.

TOCHÁČEK, Daniel. Počítačová hra podpořila úspěšnost dětí v matematice. [Computer game boosted up success of children in maths]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2162 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Podcast přibližuje žákům Shakespeara. [Podcast familiarizes Shakespear to students]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2062 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Práci učitelů na amerických školách komplikují nejasnosti kolem autorských zákonů. [Work of american teachers is being complicated by the commontion in the field of Copyright Acts]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2169 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Problémy s elektronickým vyhodnocováním závěrečných středoškolských zkoušek v Anglii. [Problems with electronical scoring of final exams at secondary schools in England]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2157 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Spolupráce evropských učitelů při tvorbě, vyhledávání, hodnocení, sdílení a využívání elektronických výukových objektů. [The cooperation European teachers with creation, searching, assessment, sharing and utilization of electronics educational objects]. In HRBÁČEK, Jiří (ed.). Moderní technologie ve výuce. Brno : MSD, spol. s r. o., 2007, s. 21-25. ISBN 978-80-7392-003-6.

TOCHÁČEK, Daniel. Školy v Pobaltí zaostávají ve využívání počítačů při výuce. [Schools in the Baltic region falling short in using ICT in education]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2136 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. The Open University nabízí zdarma studijní materiály. [The Open University offers educational materials free of charge]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=634 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Učitelé čelí kybernetickému teroru. [Teachers face up to 'cybernetic terror']. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2106 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. V Anglii mají být tradiční střední školy nahrazeny moderními vzdělávacími středisky. [In the England the traditional secondary schools are going to change to modern educational centres]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2123 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. V Anglii mají pochybnosti o bezpečnosti projektorů školních interaktivních tabulí. [They have doubts about safety of interactive boards projectors in England]. Učitelský spomocník, 2007, Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2145 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Velká Británie a Čína zahajují rozsáhlou spolupráci v oblasti e-learningu. [UK and China are starting with extensive collaboration in the field of e-learning]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=2152 >. ISSN 1214-9179.

TOCHÁČEK, Daniel. Vše o padesáti letech vývoje EU na novém internetovém portálu. [Everything about 50 years progress of EU on the new internet portal]. Učitelský spomocník, 2007. Dostupné na WWW: <http://www.spomocnik.cz/index.php?id_document=638 >. ISSN 1214-9179.



ZPĚT NA ÚVODNÍ STRÁNKU