PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE




ŠTECH, Stanislav. Kaščák, O.: Moc školy. O formatívnej sile organizácie. [Kaščák, O.: The Power of the School. On Formative Power of the School Organization]. Pedagogika, 2007, roč. 57, č. 2, s. 185-187. ISSN 0031-3815.

ŠTECH, Stanislav. Profesionalita učitele v neo-liberální době. [The Professionalism of the Teacher in the Neo-Liberal Era]. Pedagogika, 2007, roč. 57, č. 4, s. 326-337. ISSN 0031-3815.

ŠTECH, Stanislav. Reforma kurikula jako kulturní změna. [Reforming the school curriculum represents a cultural change]. In ZIKMUNDOVÁ, Vladimíra (ed.). Rámcový vzdělávací program a výtvarná výchova. Sympozium ČS INSEA Plzeň, 16.-18.října 2004. Plzeň : Západočeská univerzita Plzeň, 2007, s. 11-19. ISBN 80-7043-504-6.

ŠTECH, Stanislav. School Mathematics As A Developmental Activity. In New Directions for Situated Cognition in Mathematics Education. Mathematics Education Library, vol. 45. New York, Boston, Dordrecht, London, Moscow : Springer, 2007, s. 13-30. ISBN 978-0-387-71577-3.

ŠTECH, Stanislav. Specific Features of Cognition and Learning in the School Context. Paradoxes of the Emphasis on Cultural Practices Close to the Child. Transylvanian Journal of Psychology, 2007, no. Special Issue no.2, Supplement Part 1, s. 63-76. ISSN 1454-797.

ŠTECH, Stanislav; RENDL, Miroslav; HŘÍBKOVÁ, Lenka. Learning at school: the cognitive competencies vs.knowledge controversy revisited. In Mapping of Psychological Knowledge for Society. Praha : Union of Psychologists Associations of the Czech Republic (UPA), 2007, [CD-ROM]. ISBN 978-80-7064-017-3.



ZPĚT NA ÚVODNÍ STRÁNKU