PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE




SPILKOVÁ, Vladimíra. Proměny v pojetí pedagogiky v ČR po roce 1989 a pokusy o realizaci "nové" pedagogiky v praxi škol. [Changes in the conception of pedagogy in the Czech republic after 1989 and effort to realize "new" pedagogy in practice of schools]. In KOTKOVÁ, Věra (ed.). Proměny vzdělávání. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007, s. 54-69. ISBN 987-80-7041-033-2.

SPILKOVÁ, Vladimíra. Proměny vzdělávání učitelů v kontextu kurikulární reformy. [Changes in the teacher education in the context of curricular reform]. In Proměny učitelského vzdělávání v kontextu reformy základního školství. Brno : MSD, 2007, s. 9-17. ISBN 978-80-86633-95-4.

SPILKOVÁ, Vladimíra. Příprava učitelů primární školy na tvorbu ŠVP. [Preparation of primary school teachers for the creation of School Educational Programme]. In ŠIKULOVÁ, Renata (ed.). Cesta Rámcového vzdělávacího programu do škol. Ústí nad Labem : Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, 2007, s. 7-15. ISBN 80-7044-832-6.

SPILKOVÁ, Vladimíra. Teaching profession in the environment of changing education requirement. In KIRKHAM, Glynn; RALPH, Richard (eds.). Equity and Diversity in Teacher Education. Wolverhampton : University of Wolverhampton, 2007, s. 131, příl. CD-ROM.

SPILKOVÁ, Vladimíra. Učitelská profese v měnících se požadavcích na vzdělávání. [Teaching profession in the environment of changing education requirements]. Pedagogika, 2007, roč. 57, č. 4, s. 338-348. ISSN 0031-3815.

SPILKOVÁ, Vladimíra. Výzkum učitele a učitelského vzdělávání v kontextu kurikulární reformy – Co, proč a jak zkoumat. [Research in teaching profession and teacher education in the context of curricular reform - What, why and how to research]. In JANDOVÁ, Renata (ed.). Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. České Budějovice : Pedagogická fakulta JU, 2007, s. 39. ISBN 978-80-7040-987-9.

SPILKOVÁ, Vladimíra. Význam portfolia pro profesní rozvoj studentů učitelství. [Importance of student portfolio for the professional development of student teachers]. In Portfolio v profesní přípravě učitele. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2007, s. 7-19. ISBN 978-80-7395-024-8.



ZPĚT NA ÚVODNÍ STRÁNKU