PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE




PAVELKOVÁ, Isabella. Žákovské postoje k učení a ke škole - konstanty a proměny. [Pupil´s approach to learning and school - constants and changes]. In HELLER, Daniel; MERTIN, Václav; SOBOTKOVÁ, Irena (eds.). Prožívání sebe a měnícího se světa. Praha : Univerzita Karlova V Praze, Filozofická fakulta, 2007, s. 32, příl. CD ROM (7 s.). ISBN 978-80-7308-185-0.

PAVELKOVÁ, Isabella; HRABAL, Vladimír. Autodiagnostika učitele jako nástroj sebereflexe učitele. [Teacher´s autodiagnostics as a teacher ´s self-reflection tool]. In HALAMA, Peter; GURŇÁKOVÁ, Jitka (eds.). Metanoia - harmónia človeka. Slovenská psychologická spoločnosť pri SAV, 2007, s. 13.

PAVELKOVÁ, Isabella; ŠKALOUDOVÁ, Alena. Rozdíly mezi školami a třídami u vybraných charakteristik žáků. [Differences between schools and classes in chosen characteristics of the pupils]. In JANDOVÁ, Renata (ed.). Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. České Budějovice : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2007, s. 78, příl. CD-ROM (10 s.). ISBN 978-80-7040-987-9.

VALENTOVÁ, Lidmila; PAVELKOVÁ, Isabella. Psychologická příprava v učitelském studiu. [Psychological training in the teacher studies]. In HALAMA, Peter; GURŇÁKOVÁ, Jitka (eds.). Metanoia - harmónia človeka. Bratislava : Slovenská psychologická spoločnosť pri SAV, 2007, s. 18.



ZPĚT NA ÚVODNÍ STRÁNKU