Katedra primární pedagogiky




DVOŘÁKOVÁ, Michaela; STARÁ, Jana; MATOUŠEK, Oldřich. Základy demokracie - Spravedlnost : Učebnice pro 4.-6. ročník základní školy. [Foundations for Democracy - Justice : Textbook for 4th - 6th grades of primary school]. Praha : TRITON, 2006, 100 s. ISBN 80-7254-881-6.

HEJLOVÁ, Helena. K významovým interpretacím fenoménu dětství. [To Significance Interpretations of Phenomenon of the Childhood]. Paideia : Filozofický elektronický časopis Univerzity Karlovy, 2006, roč. 3, č. 3. Dostupné na WWW: <http://www.pedf.cuni.cz/paideia>. ISSN 1214-8725.

HEJLOVÁ, Helena. Výzkumné a výukové účely metody dotazníku pro žáky 4. a 5. ročníku ZŠ [CD-ROM]. [Research and teaching aims of questionnaires for pupils of the 4th and 5th classes of primary school [CD-ROM]]. In Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu. Plzeň : ZU v Plzni, 2006, s. 23, příl. CD-ROM. ISBN 80-7043-483-X.

KOŤÁTKOVÁ, Soňa. Czeskie przedszkole i kierunki jego zmian. [Czech nursery schools and their the direction]. Paedagogica : At utilitatem disciplinae, 2006, č. 2, s. 71-79. ISSN 1895-6459.

KOŤÁTKOVÁ, Soňa. Další pohledy na spolupráci rodiny a mateřské školy. [Other views on the cooperation of families and nursery schools]. Predškolská výchova, 2006, roč. 60, č. 4, s. 8-11. ISSN 0032-7220.

KOŤÁTKOVÁ, Soňa. Dermining the current czech kindergarten. Vestnik tulskovo gosudarstvenovo pedagogičeskovo universiteta : gumanitnie nauky /naučnyj žurnal/, 2005, č. 3, s. 245-254.

KOŤÁTKOVÁ, Soňa. Interakce vzdělávací dyády - rodina a mateřská škola. [The education dyad's internations - the family and the nursery school]. In Interakcia edukačnej triády rodina - materská škola - základná škola imperatív doby. Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, Pedagogická fakulta, 2006, s. 320-325. ISBN 80-8050-999-9.

KOŤÁTKOVÁ, Soňa. Jak pracovat s předškolním dítětem. [How to work with preschool child]. Praha : Adra, 2006, 2 s. Dostupné na WWW: <http://www.adra.cz>

KOŤÁTKOVÁ, Soňa. Učitelé vytvařejí školní klima. [The teachers as the vehicle for learning climate]. Informatorium 3-8, 2006, roč. 13, č. 3, s. 8-9. ISSN 1210-7506.

KOŤÁTKOVÁ, Soňa. We are not at the crossroads we are on the way (Determination of the current Czech nursery school). Fragmenta Ioannea Collecta, 2005, č. 4, s. 71-80. ISSN 1214-5041.

LINKOVÁ, Marie. Žák mladšího školního věku a jeho sociometrický status. [Social status of the pupil in the classroom]. In KOCUROVÁ, Marie. (ed.). Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu. Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2006, s. 24. ISBN 80-7043-483-X.

MARUŠÁK, Radek. Školní drama: Urašima Taro. [Drama in education: Urasima Taro]. In DLOUHÁ, Regína; HRABĚTOVÁ, Eva; VEVEROVÁ, Marie. (eds.). Mezigenerační vztahy a stárnutí v ŠVP [CD-ROM]. Praha : Kruh spolupracovníků Obecné a Občanské školy a Diakonie ČCE, 2006, s. 1-9.

SPILKOVÁ, Vladimíra. Dilemata v pojetí pedagogické přípravy studentů učitelství. [Dilemmas in the concept of pre-service teacher education]. Pedagogika, 2006, č. 1, s. 19-30. ISSN 0031-3815.

SPILKOVÁ, Vladimíra. Klíčové trendy v proměnách vzdělávání učitelů primárních škol po roce 1989. [Key trends in the changes in the primary school teacher education after velvet revolution in 1989]. In UHLÍŘOVÁ, M. (ed.). Matematika 2 : Matematika jako prostředí pro rozvoj osobnosti žáka primární školy. Olomouc : PedF UP, 2006, s. 13-29. ISBN 80-244-1311-6.

SPILKOVÁ, Vladimíra. Příprava učitelů primární školy na tvorbu ŠVP. [The preparation of the primary school teachers for creation of School Educational Programme]. In Cesta Rámcového vzdělávacího programu do škol. Olomouc : PedF UJEP, 2006, s. 7-15. ISBN 80-7044-832-6.

STARÁ, Jana, aj. Slovní hodnocení na 1. stupni ZŠ. [Verbal reports as a tool of primary students´ evaluation]. Praha : Dr. Josef Raabe, 2006, 79 s. ISBN 80-86307-28-X.

STARÁ, Jana. Diagnostika klíčových kompetencí žáků : 2. Kompetence k řešení problémů. [Evaluation of students' key competences : 2. Problem solving competences]. In Pedagogická a psychologická diagnostika pro učitele na ZŠ. Praha : Dr. Josef Raabe, 2006, s. 1-20, C2.5. ISBN 80-86307-21-2.

STARÁ, Jana. Výchova k demokratickému občanství. [Education for democratic citizenship]. In Proměny primárního vzdělávání v ČR. Praha : Portál, 2005, s. 225-243. ISBN 80-7178-942-9.

STARÝ, Karel; MATOUŠEK, Oldřich; STARÁ, Jana. Základy demokracie : Soukromí. [Foundations of Democracy : Privacy]. Praha : Triton, 2006, 74 s. ISBN 80-7254-879-4.

SVOBODOVÁ, Radmila. Další projektová dílna Site Specific ZUŠ Na Popelce. [Next project workshop Site Specific ZUŠ Na Popelce]. Talent, 2006, roč. 8, č. listopad, s. 23. ISSN 1212-3676.

SVOBODOVÁ, Radmila. Divadlo utlačovaných v Praze. [Theatre of the opressed in Prague]. Talent, 2006, roč. 8, č. září, s. 22. ISSN 1212-3676.

SVOBODOVÁ, Radmila. Performing Life vstoupil do druhého projektového roku. [Performing Life Has Entered the Second Year]. Talent, 2006, roč. 8, č. únor, s. 18-19. ISSN 1212-3676.

TOMKOVÁ, Anna. Podněty ke konstruktivistickému pojetí výuky, nejen z pedagogiky C. Freineta. [Impulses to the constructivist conception of education, not only C. Freinet pedagogy]. Informatorium Fakulty pedagogické UK, 2006, č. 45, s. 13-14.

TOMKOVÁ, Anna. Podněty z pedagogiky C. Freineta : 4. Spolupráce. [Impulses of pedagogy by C. Freinet : 4.Teamwork]. Učitelské listy, 2006, roč. 13, č. 5, s. 122. ISSN 1210-6313.

TOMKOVÁ, Anna. Podněty z pedagogiky C. Freineta : 5. Individualizovaná práce. [Impulses of pedagogy by C. Freinet : 5. Individualized working]. Učitelské listy, 2006, roč. 13, č. 6, s. 11-12. ISSN 1210-6313.

TOMKOVÁ, Anna. Proměny pojetí výuky a cílů vzdělávání. [Transformations of the teaching conceptions and the objectices of education]. In Školní vzdělávací program krok za krokem. Česká republika : Verlag Dashofer, 2006, s. 1-14. ISBN 80-86897-00-1.

TOMKOVÁ, Anna; KARGEROVÁ, Jana. Diplomové práce. [Thesis]. Učitelské listy, 2006, roč. 14, č. 1, s. 16. ISSN 1210-6313.

TOMKOVÁ, Anna; KARGEROVÁ, Jana. Náslechy na školách. [Observations at schools]. Učitelské listy, 2006, roč. 13, č. 7, s. 9-10. ISSN 1210-6313.

TOMKOVÁ, Anna; KARGEROVÁ, Jana. Nová studentská rubrika. [New students´section]. Učitelské listy, 2006, roč. 13, č. 6, s. 10. ISSN 1210-6313.

TOMKOVÁ, Anna; KARGEROVÁ, Jana. Projekty v primární škole. [Projects at primary school]. Učitelské listy, 2006, roč. 13, č. 8, s. 9-10. ISSN 1210-6313.

TOMKOVÁ, Anna; KARGEROVÁ, Jana. Souvislá pedagogická praxe I. [Continual teaching practice I]. Učitelské listy, 2006, roč. 13, č. 9, s. 12. ISSN 1210-6313.

TOMKOVÁ, Anna; KARGEROVÁ, Jana. Souvislá pedagogická praxe II. [Continual teaching practice II]. Učitelské listy, 2006, roč. 13, č. 10, s. 14-14. ISSN 1210-6313.

UHLÍŘOVÁ, Jana. Francouzské předškolní vzdělávání - jeden z možných příkladů přechodu dítěte z předškolního do školního světa. Inspirace pro české a slovenské školství? [French preschool education - one of the examples of a transitive period from preschool to the school word]. In DUCHOVIČOVÁ, Jana. (ed.). Interakcia edukačnej triády rodina - materská škola - základná škola imperatív doby. Nitra : PF UKF Nitra, 2006, s. 376-381. ISBN 80-8050-999-9.

UHLÍŘOVÁ, Jana. Hommage a Jan Amos Comenius. [Homage to Jan Amos Comenius]. L´ERRE, 2006, č. 24, s. 13-14. ISSN 0980-5729.

UHLÍŘOVÁ, Jana. Obraz jezuitského školství v českých pedagogických příručkách konce 19. a ve 20. století. [The Image of the Jesuit School System in Czech Pedagogical Reference Books at the End of the 19th Century and 20th Century]. Studia Comeniana et Historica, 2006, roč. 36, č. 75-76, s. 47-61. ISSN 0323-2220.

UHLÍŘOVÁ, Jana. Vzdělávací úsilí obnovené Jednoty bratrské - Unitas fratrum renovatae industria in erudiendo. [The educational effort of the church Unity of Bretheren]. In PÁNEK, Jaroslav; PÁNKOVÁ, Markéta. (eds.). Comenii amator atque editor. Praha : Unie Comenius a Pedagogické muzeum J.A.Komenského v Praze ve spolupráci s Univerzitou Karlovou, Pedagogickou fakultou, 2006, s. 92-96. ISSN 1213-1776.



ZPĚT NA ÚVODNÍ STRÁNKU