PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE




KUCHARSKÁ, Anna. Diagnostika vývojových dyskalkulií na obvodě Prahy 6 / 2. část - analýza testových výsledků. [Diagnostics of specific learning disabilities in matematics (developmental dyscalculia) at Prague 6 / part 2 - the analylis of tests results]. Zpravodaj Pedagogicko-psychologické poradenství, 2005, roč. 2004/2005, č. 41, s. 12-24. ISSN 1214-7230.

KUCHARSKÁ, Anna. (rec.). Jucovičová, D.; Žáčková, H.: Příručky pro učitele a rodiče. [Jucovičová, D.; Žáčková, H.: Handbooks for teachers and parents]. In KUCHARSKÁ, Anna; CHALUPOVÁ, Eva. (eds.). Specifické poruchy učení a chování : Sborník 2005. Praha : Institut pedagogicko-psychologického poradenství ČR, 2006, s. 146. ISBN 80-8656-13-5.

KUCHARSKÁ, Anna. (rec.). Markéta Caravolas, Jan Volín: Baterie diagnostických testů gramotnostních dovedností pro žáky 2. až 5. ročníku ZŠ. [Markéta Caravolas, Jan Volín: Battery of diagnostic tests of literacy abilities for children from 2nd to 5th gradue of primary school]. In KUCHARSKÁ, Anna; CHALUPOVÁ, Eva. (eds.). Specifické poruchy učení a chování : Sborník 2005. Praha : Institut pedagogicko-psychologického poradenství ČR, 2006, s. 95-96. ISBN 80-8656-13-5.

KUCHARSKÁ, Anna. Nespecifické výukové problémy. [Non-specific learning difficulties]. In Pedagogicko-psychologické poradenství I : Vybrané problémy. Praha : UK, PedF, 2005, s. 77-98. ISBN 80-7290-215-6.

KUCHARSKÁ, Anna. (rec.). Pavel Svoboda: Orientační zkouška očních pohybů. [Pavel Svoboda: Screening test of eye movements]. In KUCHARSKÁ, Anna; CHALUPOVÁ, Eva. (eds.). Specifické poruchy učení a chování : Sborník 2005. Praha : Institut pedagogicko-psychologického poradenství ČR, 2006, s. 96-97. ISBN 80-8656-13-5.

KUCHARSKÁ, Anna. (rec.). Pražská skupina školní etnografie: Psychický vývoj dítěte od 1. do 5. třídy. [Prague group of school ethnography: Psychical development of children from 1st to 5th gradue]. In KUCHARSKÁ, Anna; CHALUPOVÁ, Eva. (eds.). Specifické poruchy učení a chování : Sborník 2005. Praha : Institut pedagogicko-psychologického poradenství ČR, 2006, s. 70-73. ISBN 80-8656-13-5.

KUCHARSKÁ, Anna. (rec.). Sociální aspekty dyslexie : Matějček, Z.; Vágnerová, M. (ed.) a kol. [Social point of view of dyslexia : Matějček, Z.; Vágnerová, M. (ed.) a kol.]. Informace České společnosti 'Dyslexie', 2006, roč. 2006/2007, s. 22-23.

KUCHARSKÁ, Anna. Vývojové ukazatele čtení a psaní na konci předškolního věku a v době nástupu do školy : Příspěvek k problematice rizika dyslexie. [Developmental markers of predictors of reading and writing among the children at the end of preschool age and at the beginning of school entry : The problems of 'risk of dyslexia']. Praha : UK, PedF, 2006, 213 s.

KUCHARSKÁ, Anna; CHALUPOVÁ, Eva. (eds.). Specifické poruchy učení : Sborník 2005. [Specific Learning Disabilities : Proceedings 2005]. Praha : Institut pedagogicko-psychologického poradenství ČR, 2006, 222 s. ISBN 80-8656-13-5.

KUCHARSKÁ, Anna; MÁJOVÁ, Ludmila. (eds.). Dětská kresba v psychologickém výzkumu. [The child´s drawing in psychological study]. Praha : UK, PedF, 2005, 96 s. ISBN 80-7290-217-2.

ZELINKOVÁ, Olga; KUCHARSKÁ, Anna. Česká společnost 'Dyslexie'. [Czech Society of 'Dyslexia']. In KUCHARSKÁ, Anna; CHALUPOVÁ, Eva. (eds.). Specifické poruchy učení a chování : Sborník 2005. Praha : Institut pedagogicko-psychologického poradenství ČR, 2006, s. 180-184. ISBN 80-86-856-13-5.



ZPĚT NA ÚVODNÍ STRÁNKU