PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE
HŘÍBKOVÁ, Lenka. Nadání a nadaní : Pedagogicko-psychologické přístupy, modely, výzkumy a jejich vztah ke školské praxi. [Giftedness and the Gifted : Pedagogical and Psychological Approaches, Models and Investigations in relation to school]. 1. vyd. Praha : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2005, 209 s. ISBN 7290-213-X.
HŘÍBKOVÁ, Lenka. Oblasti myšlení ve Stanford-Binetově inteligenčním testu. [Areas of reasoning in the Stanford-Binet Intelligence Scale, 4th Revision]. In Psychický vývoj dítěte od 1. do 5. třídy. 1. vyd. Praha : Karolinum, 2005, s. 32-34, 73-75, 112-114, 159-161, 208-211, 236-276. ISBN 80-246-0924-X.
HŘÍBKOVÁ, Lenka. Vyhledávání nadaných : konstanty a změny v procesu identifikace. [Searching for the gifted : approaches and trends]. In OSTATNIKOVA, Daniela (ed.). Špecifiká vývinu a realizácia potenciálu nadaných detí. 1. vyd. Bratislava : Asklepios, 2005, s. 33-36. ISBN 80-7167-087-1.
HŘÍBKOVÁ, Lenka. Vzdělávání nadaných z pohledu školní socializace. [Gifted education seen through the prism of school socialisation]. In HELLER, Daniel; PROCHÁZKOVÁ, Jana; SOBOTKOVÁ, Irena (ed.). Psychologické dny 2004 : "Svět žen a svět mužů : Polarita a vzájemné obohacování". 1. vyd. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2005, s. 25-26, Dostupné na WWW: <http://www.cmps.ecn.cz>. ISBN 80-244-1059-1.