PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE
URBÁNEK, Petr. Klima učitelských sborů ZŠ: empirická zjištění. [Climate of School Staff: the Empiric Finding]. In Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu : Sborník příspěvků 14. konference ČAPV [CD-ROM]. Plzeň : PedF ZČU, 2006, ISBN 80-7043-483-X.
URBÁNEK, Petr. Změny ve strukturaci učitelského studia v kontextu současné školní kurikulární reformy. [The Changes in the Structure of Teacher Study Programmes in the Context of the Contemporary Curriculum Reform of the Schools]. In DOLEŽALOVÁ, Jana. (ed.). Kompetence učitele na pozadí současné kurikulární reformy. Hradec Králové : Univerzita Hradec Králové, 2006, s. 82-85. ISBN 80-7041-404-9.
URBÁNEK, Petr; HOLZ, Oliver. Deutsche und Tschechische Lehrer im Grenzgebiet: Eine vergleichende Analyse der Einstellung zu ihrem Beruf. [The Czech and German Teacher in the Borderland: The Comparison Analysis of Teachers Attitude to their Profession]. In Europa konkret! : Grenzräume als Chance für Bildungsinnovationen? Landau : Knecht, 2006, s. 131-140. ISBN 3-930927-95-0.
URBÁNEK, Petr; MARKOVÁ, Karolina. Praktická příprava na pedagogických fakultách: analýza stavu. [Practical Teacher Preparation at Pedagogical Faculties: Analysis of the State]. In Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu : Sborník příspěvků 14. konference ČAPV [CD-ROM]. Plzeň : PedF ZČU, 2006, ISBN 80-7043-483-X.