PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE




ČAPKOVÁ, Radka. Intertextové navazování na folklorní žánry v reklamě. [Intertextual links to folclore genres in advertising]. In Varia XIV. Bratislava; Nitra : Slovenská jazyková spoločnosť při SAV, Katedra slovenského jazyka FF UK , 2006, s. 303-308. ISBN 80-89037-04-6.

ČAPKOVÁ, Radka. Intertextualita v reklamě jako prostředek přesvědčování dětí a mládeže. [Intertextualty in advertising as a means of persuading children and young adults]. In HÁJKOVÁ, Eva. (ed.). Didaktické studie II. Praha : PedF UK, 2005, s. 33-40. ISBN 80-7290-239-3.

ČAPKOVÁ, Radka. XV. mezinárodní kolokvium mladých jazykovědců (7.-9.12.2005). [XV. international conference of young lingiusts (7.-9.12.2005)]. Naše řeč, 2006, roč. 89, č. 4, s. 215-219. ISSN 0027-8203.



ZPĚT NA ÚVODNÍ STRÁNKU