PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE




MUDRÁK, David. Implementace vzdělávacího prostředí Moodle v českých školách. [Implementation of the learning environment Moodle into Czech schools]. In Emtech 2005. [CD-ROM]. 1. vyd. Praha : ČVUT, 2005.

MUDRÁK, David. Pojmová mapa – nástroj evaluace výkonu studenta a učitele. [Conceptual map – an evaluation tool of student's and teacher's work]. In ČERNOCHOVÁ, M.; FIALOVÁ, I.; MANNOVÁ, B. (ed.). Poškole 2005. 1. vyd. Praha : Mezinárodní organizační výbor Poškole; Liberec : Jednota školských informatiků, 2005, s. 164-172. ISBN 80-239-4633-1.

MUDRÁK, David. Přístupy k rozvoji didaktiky informační výchovy. [Introduction to a Possible Approach in Building ICT Education Theory]. In BENEŠ, Pavel; RAMBOUSEK, Vladimír; FIALOVÁ, Irena (ed.). Vzdělávání pro život v informační společnosti I. 1. vyd. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2005, s. 193-200. ISBN 80-7290-198-2.

MUDRÁK, David. Státní politika rozvoje ICT ve školství ze srovnávacího hlediska. [Comparation of national education policies of incorporating ICT into school systems]. Pedagogická orientace, 2005, č. 1, s. 10-26. ISSN 1211-4669.

MUDRÁK, David. Technologická podpora osvojování hierarchických poznatkových struktur v informační výchově. [Technological support of acquiring hierarchic knowledge structures in ICT education]. In PAVLOVKIN, J. (ed.). Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania 2005. 1. vyd. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2005, s. 239-243. ISBN 80-8083-151-3.

MUDRÁK, David. Výsledky analýzy implementace virtuálního vzdělávacího prostředí do výuky. [Implemantation of the Virtual Learning Environment into the Education Process - the Analysis and its Results]. In BENEŠ, Pavel; RAMBOUSEK, Vladimír; FIALOVÁ, Irena (ed.). Vzdělávání pro život v informační společnosti I. 1. vyd. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2005, s. 335-364. ISBN 80-7290-198-2.

RAMBOUSEK, Vladimír; MUDRÁK, David. Longitudinální evidence informační gramotnosti studentů. [Longitudinal observing of Information Literacy of Students]. In Vzdělávání pro život v informační společnosti II. 1. vyd. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2005, s. 367-376. ISBN 80-7290-202-4.

RAMBOUSEK, Vladimír; MUDRÁK, David. Monitorování deklarované vstupní úrovně studentů učitelství v oblasti ICT. [Longitudinal Observing of the Initial State in Information Technology Skills of Students of Faculty of Education]. In ŠTOFFA, Ján; PAVELKA, Jozef; FRANKO, František (ed.). XVIII. DIDMATTECH 2005. [CD-ROM]. 1. vyd. Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, 2005, s.45. Dostupné na WWW: <http://vk.science.upjs.sk/~frankof/didmattech_2005/>. ISBN 80-8068-424-3.

RAMBOUSEK, Vladimír; MUDRÁK, David; PROCHÁZKA, Josef; ŠTÍPEK, Jiří. Grafické interaktivní prvky při realizaci on line dotazníkového šetření. [Interactive graphic elements in realization of on line questionnaire investigation]. In PAVLOVKIN, Ján (ed.). Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania 2005. 1. vyd. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2005, s. 244-247. ISBN 80-8083-151-3.



ZPĚT NA ÚVODNÍ STRÁNKU