PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE
ČERNÁ, Marie; STRNADOVÁ, Iva. Dyslexie : Texty a hry pro děti s dyslexií. [Dyslexia : Texts and games for children with dyslexia]. Praha : Fragment, 2006, 79 s. ISBN 80-253-0277-6.
ČERNÁ, Marie; STRNADOVÁ, Iva. Konference Autismus 2005. [Conference on Autism 2005]. Informatorium Fakulty pedagogické UK, 2006, č. 43, s. 10.
HURTOVÁ, Dana; STRNADOVÁ, Iva; ŠIGUTOVÁ, Marta. Anglický NÁPADníček pro učitele a rodiče (nejen) dětí s dyslexií, které začínají s angličtinou. [English BOOK of ideas for teachers and parents (not only) for children with dyslexia - beginners in English]. Spain : Oxford University Press, 2006, 52 s. ISBN 0-19-480700-2.
KREJČOVÁ, Lenka; STRNADOVÁ, Iva. Vliv sociálních faktorů na děti se specifickými poruchami učení. [Influence of social factors on children with specific learning disabilities]. Speciální pedagogika, 2006, č. 2, s. 115-127. ISSN 1211-2720.
MATĚJČEK, Zdeněk; VÁGNEROVÁ, Marie; KREJČOVÁ, Lenka; STRNADOVÁ, Iva. Sociální aspekty dyslexie. [Social aspects of dyslexia]. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Karolinum, 2006, 271 s. ISBN 80-246-1173-2.
POSCH, Hermine; CLAES, Raymond; REID, Gavin; ČERNÁ, Marie; STRNADOVÁ, Iva, aj. Guide for Parents of Children with Dyslexia. [Příručka pro rodiče dětí s dyslexií]. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2006, 132 s.
POSCH, Hermine; CLAES, Raymond; REID, Gavin; ČERNÁ, Marie; STRNADOVÁ, Iva, aj. Lese- Rechtschreibschwierigkeiten LRS / Legasthenie Elternratgeber. [Guide for Parents of Children with Dyslexia]. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2006, 159 s.
STRNADOVÁ, Iva. Accompaniment of Families with Disabled Family Member. In Lebensbegleitung und Förderung / Life Accompaniment and Support. Berlin : Frank & Timme, 2006, s. 185-192. ISBN 3-86596-037-5.
STRNADOVÁ, Iva (přel.). Autistické myšlení. [Autistic thinking ]. Praha : Grada, 2006, 130 s. ISBN 80-247-1600-3. Orig. Autistic Thinking.
STRNADOVÁ, Iva. Begleitung der Familien mit einem behinderten Mitglied. [Accompaniment of Families with Disabled Family Member]. In Lebensbegleitung und Förderung / Life Accompaniment and Support. Berlin : Frank & Timme, 2006, s. 81-88. ISBN 3-86596-037-5.
STRNADOVÁ, Iva. Familias de Niňos con Dislexia : Situaciones Exigentes: Estrés y Adaptación. [Families of children with Dyslexia : Demanding life situations: stress and resiliency]. In PALACIOS, S. G. (ed.). Atencion Educativa a la Diversidad en Europa y America : Jornadas internacionales sobre atención a la Diversidad. Madrid : Edificio de Humanidades, Impreso por Publidisa, 2006, s. 135-143. ISBN 84-611-0355-6.
STRNADOVÁ, Iva. Families of children with Dyslexia : Demanding life situations: stress and resiliency. In PALACIOS, S. G. (ed.). Atencion Educativa a la Diversidad en Europa y America : Jornadas internacionales sobre atención a la Diversidad. Madrid : Edificio de Humanidades, Impreso por Publidisa, 2006, s. 145-152. ISBN 84-611-0355-6.
STRNADOVÁ, Iva. Stress and Resilience in Families of Children with Specific Learning Disabilities. Revista Complutense de Educación, 2006, roč. 11, č. 2, s. 35-50. ISSN 1130-2496.
STRNADOVÁ, Iva. Širší slovní hodnocení u žáků se specifickými poruchami učení (SPU) na 1. stupni. [Broad word-evaluation in pupils with specific learning disabilities during the first grade of basic school]. In Slovní hodnocení na 1. stupni ZŠ : Návody a rady, jak vypracovat slovní hodnocení. Praha : Raabe, 2006, s. 17-19. ISBN 80-86307-28-X.
STRNADOVÁ, Iva. Širší slovní hodnocení u žáků se specifickými poruchami učení (SPU) na 2. stupni. [Broader word-evaluation of pupils with specific learning disabilities during second grade of basic school]. In Slovní hodnocení na 2. stupni ZŠ : Návody a rady, jak vypracovat slovní hodnocení. Praha : Raabe, 2006, s. 17-19. ISBN 80-86307-29-8.
STRNADOVÁ, Iva. Škola je pro rodiče se SPU podpora, ale i hrozba. [School is support but also a threat for parents of children with specific learning disabilities]. Rodina a škola, 2006, roč. 53, č. 6, s. 17. ISSN 0035-7766.
STRNADOVÁ, Iva. Zdroje stresu v rodinách dětí s dyslexií a jejich zvládání. [The sources of stress in families of children with dyslexia and coping with them]. Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 2005, roč. 40, č. 4, s. 309-324. ISSN 0555-5574.