PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE
GREGER, David. Komprehensivní škola. Zpráva o mezinárodní konferenci. [Comprehensive school. International conference report]. Pedagogika, 2006, roč. 56, č. 2, s. 179-181. ISSN 0031-3815.
GREGER, David. Kurikulární politika. [Curricular policy]. In Teorie a nástroje vzdělávací politiky. Praha : Karolinum, 2006, s. 119-130. ISBN 80-246-1260-7.
GREGER, David. Kvalita a spravedlivost ve vzdělávání. [Quality and equity in education]. In Školní vzdělávání : Zahraniční trendy a inspirace. Praha : Karolinum, 2006, s. 52-68. ISBN 80-246-1313-1.
GREGER, David. Přehled výzkumů učebnic v zahraničí. [Overview of the textbook research abroad]. In MAŇÁK, Josef; KLAPKO, Dušan. (eds.). Učebnice pod lupou. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. Brno : Paido, 2006, s. 23-32. ISBN 80-7315-124-3.
GREGER, David. Pupils’ Perceptions of Equity in National Education Systems. In Educational Research, Policy and Practice in an Era of Globalization - Conference Proceedings [CD ROM]. Hong Kong : APERA, HKIE, 2006, s. 1-15.
GREGER, David. Současné trendy vývoje všeobecného vzdělávání. [Trends in the development of general education]. In Vybrané problémy vzdělávací politiky. Praha : Karolinum, 2006, s. 39-50. ISBN 80-246-1262-3.
GREGER, David. Spravedlivost českého školského systému v mezinárodním srovnání. [Equity of the Czech educational system in international comparison]. In Orbis scholae 1/2006. Praha : PedF UK, 2006, s. 46-59. ISBN 80-7290-278-4.
GREGER, David. Spravedlivost evropských školských systémů očima žáků. [Equity of the european educational systems from pupils point of view]. In Školní vzdělávání : Zahraniční trendy a inspirace. Praha : Karolinum, 2006, s. 187-206. ISBN 80-246-1313-1.
GREGER, David. Spravedlivost školy a vzdělávacího systému očima žáků. [Equity of school and educational systems as viewed by pupils]. In Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu : Sborník ČAPV 2006 [CD-ROM]. Plzeň : PdF ZČU, 2006, s. 1-12. ISBN 80-7043-48.
GREGER, David. Spravedlivost vzdělávacích systémů členských států EU. [Equity of educational systems of EU countries]. In Školní vzdělávání : Zahraniční trendy a inspirace . Praha : Karolinum, 2006, s. 163-186. ISBN 80-246-1313-1.
GREGER, David. Vzdělanostní nerovnosti v teoretické reflexi. [Educational inequalities in theoretical perspective]. In Nerovné šance na vzdělání : Vzdělanostní nerovnosti v České republice. Praha : Academia, 2006, s. 21-40. ISBN 80-200-1400-4.
GREGER, David; GRÖSCHLOVÁ, Andrea; JEŽKOVÁ, Věra. Analýza školního vzdělávání ve vybraných zemích EU. [Analysis of school education in selected EU countries]. In Orbis scholae 1/2006. Praha : PedF UK, 2006, s. 30-45. ISBN 80-7290-278-4.
GREGER, David; JANÍK, Tomáš; KOTÁSEK, Jiří; MAŇÁK, Josef; WALTEROVÁ, Eliška. Description of the “Centre for basic research on schooling” project. In Orbis scholae 1/2006. Praha : PedF UK, 2006, s. 146-152. ISBN 80-7290-278-4.
GREGER, David; JEŽKOVÁ, Věra. Školní vzdělávání : Zahraniční trendy a inspirace. [School Education : Foreign Trends and Inspiration]. Praha : Karolinum, 2006, 267 s. ISBN 80-246-1313-1.
WALTEROVÁ, Eliška; GREGER, David. Transformace vzdělávacích systémů zemí visegradské skupiny: srovnávací analýza. [Transformation of educational systems of Visegrad countries: Comparative analysis]. In Orbis scholae. Praha : UK, PedF Centrum základního výzkumu školního vzdělávání, 2006, s. 13-29. ISBN 80-7290-278-4.