PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE
STARÝ, Karel. Efektivní výukové strategie. [Effective instructional strategies]. Praha : UK Praha , 2006, 153 s.
STARÝ, Karel (přel.). Efektivní vzdělávací strategie. [Effective educational strategies]. Educational practices series. Lausanne : IBE UNESCO, 2006, 24 s. Dostupné na WWW: <http://www.ibe.unesco.org/publications.practices.htm>. Orig. Effective educational strategies.
STARÝ, Karel. Formativní hodnocení ve školní výuce. [Formative assessment in the classroom instruction]. In GREGER, D.; JEŽKOVÁ, V. (eds.). Školní vzdělávání : Zahraniční trendy a inspirace. Praha : Karolinum, 2006, s. 243-256. ISBN 80-246-1313-1.
STARÝ, Karel. Jaké vzdělávací strategie jsou efektivní? [Which strategies are effective?] Rodina a škola, 2006, roč. 13, č. 2, s. 16-19. ISSN 0035-7766. Orig. Effective educational strategies.
STARÝ, Karel. Metodologická východiska případové studie školní výuky [CD-ROM]. [Case study of the clasroom instruction: methodology]. In Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu. Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2006, ISBN 80-7043-483-X.
STARÝ, Karel. Problematika hodnocení ve škole. [Classroom assessment]. Metodický portál, 2006. Dostupné na WWW: <http://www.rvp.cz>.
STARÝ, Karel. Sumativní a formativní hodnocení. [Summative and formative assessment]. Metodický portál, 2006. Dostupné na WWW: <http://www.rvp.cz>.
STARÝ, Karel; MATOUŠEK, Oldřich; STARÁ, Jana. Základy demokracie : Soukromí. [Foundations of Democracy : Privacy]. Praha : Triton, 2006, 74 s. ISBN 80-7254-879-4.
WALTEROVÁ, Eliška; STARÝ, Karel. Potenciál změny v realitě školy. [Potential of changes in the school reality]. In Orbis scholae. Praha : UK, PedF Centrum základního výzkumu školního vzdělávání, 2006, s. 77-97. ISBN 80-7290-278-4.