PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE
SPILKOVÁ, Vladimíra; TOMKOVÁ, Anna; WILDOVÁ, Radka. Příprava učitelů primárního vzdělávání na RVP ZV na pedagogické fakultě UK Praha. [The preparation of the primary school teachers for implementation of Framework Educational Programme at Faculty of Education in Prague]. In Příprava učitelů primárního vzdělávání. 1. vyd. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005, s. 59-65. ISBN 80-7041-199-6.
TOMKOVÁ, Anna. Podněty z pedagogiky C. Freineta : 1. Návštěva školy C. Freineta ve Vence. [Impulses of pedagogy by C. Freinet : 1. Visit of the school of C. Freinet]. Učitelské listy, 2005, roč. 13, č. 2, s. 10. ISSN 1210-6313.
TOMKOVÁ, Anna. Podněty z pedagogiky C. Freineta : 2. Základní principy pedagogiky C. Freineta. [Impulses of pedagogy by C. Freinet : 2. Basic principles of pedagogy by C. Freinet]. Učitelské listy, 2005, roč. 13, č. 3, s. 11. ISSN 1210-6313.
TOMKOVÁ, Anna. Podněty z pedagogiky C. Freineta : 3. Experimentování. [Impulses of pedagogy by C. Freinet : 3. Experiments]. Učitelské listy, 2005, roč. 13, č. 4, s. 13. ISSN 1210-6313.
TOMKOVÁ, Anna. Proměny vyučovacích metod a strategií výuky v současné primární škole. [Changes of instructional methods and strategies at current primary school]. In Proměny primárního vzdělávání v ČR. 1. vyd. Praha : Portál, 2005, s. 120-133. ISBN 80-7178-942-9.
TOMKOVÁ, Anna. Působení programu RWCT v podmínkách české primární školy. [Influence of RWCT program in czech primary school]. Kritické listy, 2005, č. 18, s. 4-6. ISSN 1214-5823.
TOMKOVÁ, Anna. Rozvoj klíčových kompetencí a pojetí výuky. [Development of key competences and conception of teaching]. Kritické listy, 2005, č. 20, s. 5-8. ISSN 1214-5823.
TOMKOVÁ, Anna. Rozvoj učitelských kompetencí k reflexi a sebereflexi. [Development of teacher competences for reflection and self reflection]. In VAŠŤATKOVÁ, Jana (ed.). Pedagogický výzkum : reflexe společenských potřeb a očekávání? 1. vyd. Olomouc : ČAPV a UP v Olomouci, 2005, s. 318-321. ISBN 80-244-1079-6.
TOMKOVÁ, Anna. Stáváme se učiteli v hodinách Blanky Staňkové. [We are becoming teachers during teaching by Blanka Staňková]. Kritické listy, 2005, č. 18, s. 13-15. ISSN 1214-5823.
TOMKOVÁ, Anna. Školní vzdělávací program jako příležitost pro žáky i učitele. [School educational programme - occassion for pupils and teachers]. In Učitelský Nápadník pro 1. stupeň. 1. vyd. Praha : Nakladatelství Dr.Josef Raabe, 2005, s. 1-12. ISBN 80-86307-24-7.
TOMKOVÁ, Anna. Uplatnění konstruktivistických přístupů v přípravě učitelů primární školy. [Implementation of constructivistic approaches at preparation of primary school teachers]. Praha : UK Praha, 2005, 136 s.
TOMKOVÁ, Anna. Výukové případy v přípravě učitelů pro primární školy. [Educational cases in preparation of teachers for primary school]. Kritické listy, 2005, č. 19, s. 7-9. ISSN 1214-5823.
TOMKOVÁ, Anna. Žákovské portfolio. [Portfolio of pupils]. In Školní vzdělávací program krok za krokem. 1. vyd. Praha : Verlag Dashofer, 2005, s. 1-11. ISBN 80-86897-00-1.