PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE
KUBÍNOVÁ, Marie; STEHLÍKOVÁ, Naďa. Matematikproject i Tjeckien, Begransad aritmetik. [Mathematics projects in the Czech Republic : Restricted Arithmetic]. Nämnaren, 2005, č. 3, s. 42-45. ISSN 0348-2723.
KUBÍNOVÁ, Marie; STEHLÍKOVÁ, Naďa. Matematikproject i Tjeckien, Vi raknar som de gamla egyptierna. [Mathematics projects in the Czech Republic: We count as the old Egyptians]. Nämnaren, 2005, č. 1, s. 42-47. ISSN 0348-2723.
STEHLÍKOVÁ, Naďa. Aritmetické závody - dělitelnost. [Arithmetic race - divisibility]. Učitel matematiky, 2005, roč. 13, č. 4, s. 241-248. ISSN 1210-9037.
STEHLÍKOVÁ, Naďa. Cabri a některé vlastnosti osových afinit. [Cabri and some properties of affine transformations]. In PECH, Pavel (ed.). University of South Bohemia : Department of Mathematics Report Series. 1. vyd. České Budějovice : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2005, s. 193-196. ISSN 1214-4681.
STEHLÍKOVÁ, Naďa. Diversity of experience in four European countries. In Changes in society : a challenge for mathematics education, proceedings of CIEAEM57. 1. vyd. Palermo : Universita degli studi di Palermo, 2005, s. 313-314.
STEHLÍKOVÁ, Naďa. Influence of inquiry into mathematics on the student teacher's professional development. In Changes in society: a challenge for mathematics education, proceedings of CIEAEM57. 1. vyd. Palermo : Universita degli studi di Palermo, 2005, s. 77-81.
STEHLÍKOVÁ, Naďa (přel.). Projekt „Srovnávací geometrie“ : (Rovina – sféra – hemisféra) (2). [Project "Comparative Geometry" : (plane - sphere - hemisphere) (2)]. Učitel matematiky, 2005, roč. 13, č. 2, s. 75-83. ISSN 1210-9037.
STEHLÍKOVÁ, Naďa. Překvapení z didaktického výzkumu : Jak studenti "užívají" matematické definice. [Surprises from didactic research : How students (mis) use mathematical definitions]. Pokroky matematiky, fyziky a astronomie, 2005, roč. 50, č. 3, s. 221-236. ISSN 0032-2423.
STEHLÍKOVÁ, Naďa. Řešení multiplikativních rovnic v konečné aritmetické struktuře. [Solving multiplicative equations in a finite arithmetic structure]. In VAGASKÝ, Martin; HEJNÝ, Milan (ed.). Pytagoras 2004: letná škola z teórie vyučovania matematiky, zborník príspevkov. 1. vyd. Bratislava : EXAM, 2005, s. 89-93. ISBN 80-89194-01-X.
STEHLÍKOVÁ, Naďa. Uvedení do matematické analýzy. [Introduction into calculus]. Učitel matematiky, 2005, roč. 13, č. 2, s. 109-116. ISSN 1210-9037.
STEHLÍKOVÁ, Naďa. Využití programu Cabri pro zjišťování vlastností osových afinit. [Using Cabri Geometry program to find out propertis of affine transformations]. In VAGASKÝ, Martin; HEJNÝ, Milan (ed.). Pytagoras 2004 : letná škola z teórie vyučovania matematiky, zborník príspevkov. 1. vyd. Bratislava : EXAM, 2005, s. 94-98. ISBN 80-89194-01-X.
STEHLÍKOVÁ, Naďa; HEJNÝ, Milan; JIROTKOVÁ, Darina. Úvod do studia analytické geometrie. [Introduction into analytic geometry]. 1. vyd. Praha : PedF UK, 2005, 146 s. ISBN 80-7290-188-5.
STEHLÍKOVÁ, Naďa; ULRYCHOVÁ, Michaela. How to investigate the environment of the mathematics classroom. In NOVOTNÁ, Jarmila (ed.). SEMT 05. 1. vyd. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2005, s. 291-299. ISBN 80-7290-220-2.
ZHOUF, Jaroslav; STEHLÍKOVÁ, Naďa. Rozšíření pojmu aritmetické posloupnosti na střední škole, aritmetické posloupnosti vyšších řádů. [Extension of arithmetic sequences at secondary schools, arithmetic sequences of higher orders]. In JIROTKOVÁ, Darina; STEHLÍKOVÁ, Naďa (ed.). Dva dny s didaktikou matematiky 2004 : sborník příspěvků. 1. vyd. Praha : Pedagogická fakulta UK v Praze; Matematická pedagogická sekce JČMF, 2005, s. 112-118. ISBN 80-7290-233-7.