Katedra pedagogiky




Bendl, Stanislav (autor statě) : Co musí 'mít' dnešní žáci, aby se nevydělovali z kolektivu? [What do students have to 'have' nowadays not to stick out of a collective?]. In: K sociální analýze mládeže. Sborník příspěvků z mezinárodní konference konané v Hradci Králové 10.-11.11. 2002, 1. vyd., Hradec Králové, Gaudeamus, 2003, s. 17-21. ISBN 80-7041-557-6, stať ve sborníku z konference

Bendl, Stanislav : Co musí 'mít' dnešní žáci, aby se nevydělovali z kolektivu? [What do students have to 'have' nowadays not to stick out of a collective?]. In: Komenský, roč. 127, 2003, č. 4, s. 24-28. ISSN 0323-0449, původní článek

Bendl, Stanislav (přednášející) : Kázeň jako ochrana dítěte ve škole. [Discipline as protection of child in school]. Praha, 2003, 20 min., 20.11.2003, nepublikovaná přednáška, pro: vědeckou radu PedF UK

Bendl, Stanislav : Multikulturalismus - realita dnešních škol. [Multiculturalism - reality of schools nowadays]. In: Pedagogická orientace, 2003, č. 3, s. 72-88. ISSN 1211-4669, původní článek

Bendl, Stanislav : Podstata sebevýchovy. [Substance of self-education]. In: Učitelské listy, roč. 11, 2003, č. 6, s. 14-15, orig.: Sliwerski, Boguslaw: Istota samowychowania. ISSN 1210-6313, překlad

Bendl, Stanislav : Potřebujeme více mužů ve školách? [Do we need more men at schools?]. In: Pedagogické spektrum, roč. 12, 2003, č. 5/6, s. 1-11. ISSN 1335-5589, původní článek

Bendl, Stanislav : Prevence a řešení šikany ve škole. [Prevention of vexation and method of its solution in school]. 1. vyd., Praha, ISV, 2003, 197 s. ISBN 80-86642-08-9, monografie

Bendl, Stanislav (přednášející) : Problematika kázně v pedagogické teorii a praxi. [Problems of discipline in educational theory and practice]. Praha, 90 min., 10.11.2003, nepublikovaná přednáška, pro: Katedra pedagogiky - FFUK

Bendl, Stanislav (autor statě) : Rozšíření praxe na školách - učitelské síto. [Extended practice at school - teacher's sieve]. In: Sborník příspěvků z III. celostátní konference, Praha 22.ledna 2003, 1. vyd., Praha, Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta, 2003, s. 74-76. ISBN 80-7290-105-2, stať ve sborníku z konference

Bendl, Stanislav : Rozšíření praxe na školách - učitelské síto. [Extended practice at school - teacher's sieve]. In: Učitelské listy, roč. 10, 2003, č. 7, s. 2-3. ISSN 1210-6313, původní článek

Bendl, Stanislav (autor statě) : Školní nekázeň a její globální rozměr. [Lack of discipline at school and its global dimension]. In: K otázkám srovnávací pedagogiky, edit.: Prokop, Jiří, 1. vyd., Praha, Karolinum, 2003, s. 291-300. ISBN 80-246-0571-6, stať ve sborníku z konference

Bendl, Stanislav : Učitelé musí kázni učit, ne ji jednoduše předpokládat. [Teachers have to teach discipline, not to simply expect it]. In: Učitelské listy (elektronická verze), 2003, http://www.ucitelske-listy.cz. ISSN 1210-6313, původní článek

Byčkovský, Petr - Marková, Marie (autor statě) : Využití software ITEMAN k položkové analýze a analýze výsledků testů. [Implementation of ITEMAN in item and test scores analysis]. In: Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání: 10.-12. září 2003, Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity v Brně: Sborník anotací příspěvků účastníků 11. konference České asociace pedagogického výzkumu, Brno, Paido, 2003, s. 52-52, příl. CD-ROM [Sborník referátů XI. konference ČAPV]. ISBN 80-7315-046-8, stať ve sborníku z konference

Kotásek, Jiří - Bendl, Stanislav : Dovršení životní pouti a díla profesora Pařízka. [Working life and works of passed Professor Pařízek]. In: Pedagogika, roč. 53, 2003, č. 1, s. 97-102. ISSN 3330-3815, přehledový článek

Kubínová, Marie - Mojžíšová, Jarmila - Novotná, Jarmila (autor statě) : Finalising a linear curriculum for use in modular teaching. [Finalising a linear curriculum for use in modular teaching]. In: Towards modularity for teachers and their classrooms, 1. vyd., Milano, IRRE Lombardia, 2002, s. 147-150, stať ve sborníku ostatní

Mazáčová, Nataša (autor statě) : Průzkum názorů fakultních učitelů na pedagogické dovednosti studentů učitelství. [Investigation of teacher trainer's assessment ot teacher trainees']. In: Pedagogická praxe. Sborník příspěvků z III. celostátní konference, Praha, UK, 2003, s. 111-116, stať ve sborníku z konference

Mojžíšová, Jarmila - Kubínová, Marie - Novotná, Jarmila (autor statě) : Testing educational outcomes. [Testing educational outcomes]. In: Towards modularity for teachers and their classrooms, 1. vyd., Milano, IRRE Lombardia, 2002, s. 156-158, stať ve sborníku ostatní

Prokop, Jiří (autor statě a editor sborníku) : Inovace na maďarských školách. [The Innovation and Hungarian school]. In: K otázkám srovnávací pedagogiky, edit.: Prokop, Jiří, 1. vyd., Praha, Karolinum, 2003, s. 199-210. ISBN 80-246-0571-6, stať ve sborníku z konference

Prokop, Jiří : K otázkám srovnávací pedagoiky. [About the problems of comparative pedagogy]. 1. vyd., Praha, Karolinum, 2003, 380 s. ISBN 80-246-0571-6, sborník

Prokop, Jiří (autor statě) : Kritika a mýty současné školy. [The criticism and myths of the present school]. In: Klima současné české školy, edit.: Chráska, Miroslav, 1. vyd., Olomouc, Konvoj, 2003, s. 46-62. ISBN 80-7302-064-5, stať ve sborníku z konference

Prokop, Jiří (autor statě) : Sexové role ve škole (součást skrytého kurikula). [The roles of sex at school. A part of the hidden curriculum]. In: Socialia 2002. 2.díl. K sociální analýze mládeže, edit.: Kraus, Karel, 1. vyd., Hradec Králové, Gaudeamus, 2003, s. 238-243. ISBN 80-7041-557-6, stať ve sborníku z konference

Prokop, Jiří : Sociolog výchovy Pierre Bourdieu (1930-2002) a jeho teorie reprodukce. [Pierre Bourdieu (1930-2002) - the sociologist of pedagogy and his theory of reproduction]. In: Pedagogická orientace, 2003, č. 3, s. 8-18. ISSN 1211-4669, původní článek

Prokop, Jiří (autor statě) : Student a učitel praxe - naši výzkumníci? [The student and the teacher of the practical training - outdoor researches?]. In: Pedagogická praxe, edit.: Marková, Karolína, 1. vyd., Praha, PedF UK, 2003, s. 21-24. ISBN 80-7290-105-2, stať ve sborníku z konference

Prokop, Jiří (autor statě a editor sborníku) : Využití metody sémantického diferenciálu v české a polské škole. [The application of the method of the semantic differential in the Czech and Polish school]. In: K otázkám srovnávací pedagogiky, edit.: Prokop, Jiří, 1. vyd., Praha, Karolinum, 2003, s. 351-360. ISBN 80-246-0571-6, stať ve sborníku z konference

Rambousek, Vladimír - Byčkovský, Petr : Inovace programového a prostředí a vzdělávání učitelů pro podporu tvůrčích aktivit v oblasti ICT na UK, PedF. [Innovation of program environment and teacher's training for supporting creative activities in the field of ICT on Faculty of Education of Charles University]. UK Praha, PedF, 2003, 6 s., vstupní grantová zpráva, pro: MŠMT

Váňová, Miroslava : Přípravné učitelské vzdělávání v zemích EU. [Teacher Education in EU Countries]. In: Pedagogická revue, 2003, č. 3, s. 259-270. ISSN 1335-1982, původní článek



ZPĚT NA ÚVODNÍ STRÁNKU