PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE
Hejný, Milan - Kratochvílová, Jana (autor statě) : Classification as a tool for building structure. [Classification as a tool for building structure]. In: Proceedings PME 28, edit.: Hoines, M.J. - Fuglestad, A.B., 1. vyd., Bergen: Bergen University College, 2004, s. 316-316. ISSN 0771-100X, stať ve sborníku ze světové konference
Hejný, Milan - Kratochvílová, Jana (autor statě) : Diagnostikování strukturotvorné kognitivní schopnosti klasifikovat (v matematice). [Diagnosing structure-created cognitive ability to classify (in mathematics)]. In: Matematika v škole zajtra a dnes, edit.: Gunčaga, Ján - Takáč, Zdenko, 1. vyd., Ružomberok: Katolícka Univerzita v Ružomberku, 2004, s. 23-28. ISBN 80-89039-97-9, stať ve sborníku ostatní
Hejný, Milan - Kratochvílová, Jana (přednášející) : Klasifikace, hierarchizace, schematizace a izomorfismus jako kognitivní funkce. [Classification, hierarchization, schematization and correspondence as cognitive functions]. Bratislava: 2004, 180 min. (4x), 10.2.-13.2.2004, nepublikovaná přednáška, pro: Metodické centrum, Bratislava
Jirotková, Darina - Kratochvílová, Jana (autor statě) : Dva postupy při vyvození Pickovy formule v kurzu geometrie pro budoucí učitele. [Two approaches to discovery of Pick's formula in the course Geometry for future primary teachers]. In: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky, edit.: Hejný, Milan - Novotná, Jarmila - Stehlíková, Naďa, 1. vyd., Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004, s. 269-278. ISBN 80-7290-189-3 (2.sv.), stať ve sborníku ostatní
Jirotková, Darina - Kratochvílová, Jana (přednášející) : Komparativní studie konstruktivistických přístupů ve vyučování jednoho geometrického tématu. [Comparative study of constructivistic approaches to teaching of one topic in geometry]. Varšava (Polsko): 2004, 30 min., 19.11.2004, nepublikovaná přednáška, pro: Instytut Matematyki Uniwersytetu Warszawskiego
Jirotková, Darina - Kratochvílová, Jana (autor statě) : Nedorozumění v komunikaci učitel - žák/student. [Misunderstanding in communication teacher - pupil/student]. In: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky, edit.: Hejný, Milan - Novotná, Jarmila - Stehlíková, Naďa, 1. vyd., Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004, s. 81-92. ISBN 80-7290-189-3 (1.sv.), stať ve sborníku ostatní
Jirotková, Darina - Kratochvílová, Jana (autor statě) : Zkušenosti s přípravou budoucího učitele primární pedagogiky v geometrii. [Experiences with preparation of future primary teachers in geometry]. In: Cesty (k) poznávání v matematice primární školy, edit.: Uhlířová, Martina, 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci - Pedagogická fakulta, 2004, s. 119-125. ISBN 80-244-0818-X, stať ve sborníku z celostátní konference
Kratochvílová, Jana (přednášející) : Dva základní přístupy k vyučování matematice. Netradiční matematická prostředí. [Two basic approaches to teaching mathematics. Non-traditional mathematical environments]. Praha: 2004, 90 min., 25.2.2004, nepublikovaná přednáška, pro: Pedagogické centrum Praha
Kratochvílová, Jana (autor statě) : Educator-Teacher Interaction (Fragment of a Case Study). [Educator-Teacher Interaction (Fragment of a Case Study)]. In: ICME 10, TSG23, Kodaň: 2004, http://www.icme-10.dk, stať ve sborníku ze světové konference
Kratochvílová, Jana (autor statě) : Jak Klára měnila své pedagogické přesvědčení. [How Klara changed her pedagogical belief]. In: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky, edit.: Hejný, Milan - Novotná, Jarmila - Stehlíková, Naďa, 1. vyd., Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004, s. 299-310. ISBN 80-7290-189-3 (2.sv.), stať ve sborníku ostatní
Kratochvílová, Jana (přednášející) : Kognitivní funkce podílející se při tvorbě struktury: klasifikace, hierarchizace, schematizace a izomorfismus. [Cognitive function participating in structuralization: classification, hierarchization, schematization and morfizm]. Bratislava: 2004, 180 min.(4x), 9.2.-13.2.2004, nepublikovaná přednáška, pro: Metodické centrum Bratislava
Kratochvílová, Jana (autor statě) : Kurz Matematika s didaktikou v oboru Učitelství na speciálních školách. [The course Mathematics Education in specialisation Teaching for special needs]. In: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky, edit.: Hejný, Milan - Novotná, Jarmila - Stehlíková, Naďa, 1. vyd., Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004, s. 237-245. ISBN 80-7290-189-3 (2.sv.), stať ve sborníku ostatní
Kratochvílová, Jana (přednášející) : Písemný projev žáka ve vyučování matematice (analýza žákovských řešení úloh a jejich hodnocení). [Pupil's writing in mathematical lessons (analysis of pupils' solutions and assesment)]. Praha: 2004, 90 min., 31.3.2004, nepublikovaná přednáška, pro: Pedagogické centrum Praha
Kratochvílová, Jana (autor statě) : Triády jako prostředí výzkumu a výuky. [Triads as an environment of research and teaching]. In: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky, edit.: Hejný, Milan - Novotná, Jarmila - Stehlíková, Naďa, 1. vyd., Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004, s. 409-420. ISBN 80-7290-189-3 (2.sv.), stať ve sborníku ostatní
Kratochvílová, Jana (přednášející) : Změna hodnotového systému učitele při vyučování. [Change of teacher's value system in teaching]. Praha: 2004, 90 min., 26.5.2004, nepublikovaná přednáška, pro: Pedagogické centrum Praha
Kratochvílová, Jana - Swoboda, Ewa (autor statě) : Aspects affecting pupil's thinking in mathematics during interaction researcher - pupil. [Aspects affecting pupil's thinking in mathematics during interaction researcher - pupil]. In: Proceedings of the Third Conference of the European Research in Mathematics Education III [CD-ROM], edit.: Mariotti, Maria Alessandra, 1. vyd., Pisa: Universita di Pisa, 2004, stať ve sborníku z evropské konference