PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE




Hříbková, Lenka (autor statě) : Možnosti a limity pedagogicko-psychologické intervence v práci s nadaným žákem v současné české škole. [Psychological Possibilities and Limits of Intervention in Education Gifted Children at School]. In: Psychológia v škole, edit.: Orosová, Olga - Schnitzerová, Eva, 1. vyd., Košice, Ústav humanitných vied, 2003, s. 268-272. ISBN 80-7097-497-4, stať ve sborníku z konference

Hříbková, Lenka : Nadané dieťa: jeho vývin, vzdelavanie a podporovanie. [A Gifted Child: His/Her Development, Education and Support]. In: Pedagogika, roč. 53, 2003, č. 2, s. 242-244, orig.: Laznibatová, J.: Nadané dieťa: jeho vývin, vzdelavanie a podporovanie. ISSN 3330-3815, recenze

Hříbková, Lenka (autor kapitoly) : Nadané dítě v předškolním věku, jeho vyhledávání a rozvíjení. [A Gifted Child in Preschool Age: His/Her Identification and Development]. In: Psychologie pro učitelky mateřské školy, 1. vyd., Praha, Portál, 2003, s. 147-160. ISBN 80-7178-799-X, monografie

Hříbková, Lenka (autor kapitoly) : Nadání, nadané děti a jejich vyhledávání. [Giftedness, gifted children and their identification]. In: Diagnostika, 1. vyd., Praha, Pedagogická fakulta UK, 2002 (2003), s. 170-196. ISBN 80-7290-101-X, monografie

Hříbková, Lenka (přednášející) : Nadání a předškolní věk. [Giftedness and Preschool Age]. Praha, 2003, 90 min., 9.12.2003, nepublikovaná přednáška, pro: IPPP Praha

Hříbková, Lenka (autor kapitoly) : Pedagogicko-psychologická intervence u nadaných dětí. [A Psycho-Educational Approaches and Teaching Gifted Students]. In: Pedagogicko-psychologické poradenství III. Intervence, 1. vyd., Praha, UK Pedagogická fakulta, 2003, s. 95-115. ISBN 80-7290-146-X, monografie

Hříbková, Lenka (autor statě) : Vzdělávání nadaných - stále okrajový problém? [Education of the Gifted - a marginal Problem?]. In: Psychologické dny 2002 'Kořeny a vykořenění', edit.: Heller, Daniel - Sobotková, Irena - Šturma, Jaroslav, 1. vyd., Olomouc, Psychologický ústav AV ČR, ČMPS a katedra psychologie FF UP Olomouc, 2003, s. 386-392. ISBN 80-86174-05-0, stať ve sborníku z konference



ZPĚT NA ÚVODNÍ STRÁNKU