PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE




Hejný, Milan (autor statě) : Dominanty matematické přípravy budoucího učitele. [Dominant features of nathematical preparation of pre-service primary teacher]. In: Cesty (k) poznávání matematice primární školy, edit.: Uhlířová, Martina, 1. vyd., Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, 2004, s. 112-118. ISBN 80-244-0818-X, stať ve sborníku z celostátní konference

Hejný, Milan (autor statě a editor sborníku) : Chyba jako prvek edukační strategie učitele. [Error as an element of teacher's strategy of education]. In: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky, edit.: Hejný, Milan - Novotná, Jarmila - Stehlíková, Naďa, 1. vyd., Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004, s. 63-80. ISBN 80-7290-189-3 (1.sv.), stať ve sborníku ostatní

Hejný, Milan (autor statě) : Komentarz dydaktyczny do interakcji nauczyciel (student) - uczeń. [Didactical commentary to interaction teacher/student - pupil]. In: Student jako wazne ogniwo jakości ksztalcenia, edit.: Jankowski, Kazimierz - Sitarska, Barbara - Tkaczuk, Cezary, 1. vyd., Siedlece: Wydawnictwo Akademii Podlaskiej, 2004, s. 177-189. ISBN 80-7051-294-1, stať ve sborníku ostatní

Hejný, Milan (autor statě a editor sborníku) : Komunikační a interakční strategie učitele. [Communicative and interactive strategy of a teacher on mathematical lesson]. In: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky, edit.: Hejný, Milan - Novotná, Jarmila - Stehlíková, Naďa, 1. vyd., Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004, s. 43-61. ISBN 80-7290-189-3 (1.sv.), stať ve sborníku ostatní

Hejný, Milan (autor statě a editor sborníku) : Koncepce matematické přípravy budoucích učitelů 1. stupně. [Conception of mathematical preparation of pre-service primary teachers]. In: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky, edit.: Hejný, Milan - Novotná, Jarmila - Stehlíková, Naďa, 1. vyd., Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004, s. 181-201. ISBN 80-7290-189-3 (1.sv.), stať ve sborníku ostatní

Hejný, Milan (autor statě a editor sborníku) : Mechanismus poznávacího procesu. [Mechanism of knowing process]. In: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky, edit.: Hejný, Milan - Novotná, Jarmila - Stehlíková, Naďa, 1. vyd., Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004, s. 23-42. ISBN 80-7290-189-3 (1.sv.), stať ve sborníku ostatní

Hejný, Milan : Ponimajem li my, cto uceniki ponimajut v matematike? [Understanding Students' Understanding Mathematics]. In: Peremena, peremena, roč. 5, 2004, č. 2, s. 13-19. ISSN 1392-9496, původní článek

Hejný, Milan (autor statě) : Understanding and structure. [Understanding and structure]. In: Proceedings of the Third Conference of the European Research in Mathematics Education III [CD-ROM], edit.: Mariotti, Maria Alessandra, 1. vyd., Pisa: Universita di Pisa, 2004, stať ve sborníku z evropské konference

Hejný, Milan : Understanding Students' Understanding Mathematics. [Understanding Students' Understanding Mathematics]. In: Thinking Classroom, roč. 5, 2004, č. 2, s. 13-19. ISSN 1392-947X, původní článek

Hejný, Milan : Vnímanie chyby. [Understanding students' error]. In: Kritické listy, 2004, č. 13, s. 16-16. ISSN 1214-5823, popularizující článek

Hejný, Milan (autor statě a editor sborníku) : Záporná čísla. [Negative numbers]. In: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky, edit.: Hejný, Milan - Novotná, Jarmila - Stehlíková, Naďa, 1. vyd., Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004, s. 327-342. ISBN 80-7290-189-3 (2.sv.), stať ve sborníku ostatní

Hejný, Milan : Závěrečná zpráva grantu GAČR. [Final report of the grant GAČR]. PedF UK Praha: 2004, 27 s., závěrečná grantová zpráva, pro: GAČR

Hejný, Milan (autor statě a eitor sborníku) : Zlomky. [Fractions]. In: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky, edit.: Hejný, Milan - Novotná, Jarmila - Stehlíková, Naďa, 1. vyd., Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004, s. 343-356. ISBN 80-7290-189-3 (2.sv.), stať ve sborníku ostatní

Hejný, Milan - Jirotková, Darina (přednášející) : Grid - The bridge between geometry and arithmetic. [Grid - The bridge between geometry and arithmetic]. PedF UK Praha: 2004, 18 vyuč. hod., 11.-18.1.2004, nepublikovaná přednáška, pro: Socrates Comenius

Hejný, Milan - Jirotková, Darina (autor statě) : Grid - The bridge between geometry and arithmetic. [Grid - The bridge between geometry and arithmetic]. In: Empowering mathematics teachers for the improvement of school mathematics, edit.: Kubínová, Marie - Littler, Graham H., 2. vyd., Praha: PedF UK, 2004, s. 51-90. ISBN 80-7290-180-X, stať ve sborníku ostatní

Hejný, Milan - Jirotková Darina (autor statě a editor sborníku) : Svět aritmetiky a svět geometrie. [World of arithemtic and geometry]. In: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky, edit.: Hejný, Milan - Novotná, Jarmila - Stehlíková, Naďa, 1. vyd., Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004, s. 125-135. ISBN 80-7290-189-3 (1.sv.), stať ve sborníku ostatní

Hejný, Milan - Jirotková Darina (autor statě) : The key role of tasks for the development of future primary teachers' teaching style. [The key role of tasks for the development of future primary teachers' teaching style]. In: ICME 10, edit.: ICME 10, 1. vyd., Copenhagen: 2004, http://www.ICME10.dk, stať ve sborníku ze světové konference

Hejný, Milan - Kratochvílová, Jana (autor statě) : Classification as a tool for building structure. [Classification as a tool for building structure]. In: Proceedings PME 28, edit.: Hoines, M.J. - Fuglestad, A.B., 1. vyd., Bergen: Bergen University College, 2004, s. 316-316. ISSN 0771-100X, stať ve sborníku ze světové konference

Hejný, Milan - Kratochvílová, Jana (autor statě) : Diagnostikování strukturotvorné kognitivní schopnosti klasifikovat (v matematice). [Diagnosing structure-created cognitive ability to classify (in mathematics)]. In: Matematika v škole zajtra a dnes, edit.: Gunčaga, Ján - Takáč, Zdenko, 1. vyd., Ružomberok: Katolícka Univerzita v Ružomberku, 2004, s. 23-28. ISBN 80-89039-97-9, stať ve sborníku ostatní

Hejný, Milan - Kratochvílová, Jana (přednášející) : Klasifikace, hierarchizace, schematizace a izomorfismus jako kognitivní funkce. [Classification, hierarchization, schematization and correspondence as cognitive functions]. Bratislava: 2004, 180 min. (4x), 10.2.-13.2.2004, nepublikovaná přednáška, pro: Metodické centrum, Bratislava

Hejný, Milan - Littler, Graham H. (autor statě a editor sborníku) : Process of gaining knowledge. [Process of gaining knowledge]. In: Empowering mathematics teachers for the improvement of school mathematics, edit.: Kubínová, Marie - Littler, Graham H., 2. vyd., Praha: PedF UK, 2004, s. 7-16. ISBN 80-7290-180-X, stať ve sborníku ostatní

Hejný, Milan - Stehlíková, Naďa (autor statě) : Didactic Simulation - Approaching Deep Ideas in Geometry. [Didactic Simulation - Approaching Deep Ideas in Geometry]. In: Proceedings of ICME 10, 1. vyd., Denmark: 2004, http://www.icme-10.dk, TSG1, stať ve sborníku ze světové konference

Hejný, Milan - Tichá, Marie : Matematické příběhy, příběh osmý: Vánoční turnaj. [Mathematical stories, the eight story: Christmas tournament]. In: Učitel matematiky, roč. 12, 2004, č. 2, s. 80-89. ISSN 1210-9037, popularizující článek

Hejný, Milan - Tichá, Marie : Matematické příběhy, příběh devátý: Hádky řešte NIM-EM. [Mathematical stories, Neinth story: Quarrels deal with the NIM]. In: Učitel matematiky, roč. 12, 2004, č. 3, s. 143-150. ISSN 1210-9037, popularizující článek



ZPĚT NA ÚVODNÍ STRÁNKU