PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE
Čapková, Radka (přednášející) : Česká reklama a intertextualita. [Czech advertising and intertextuality]. Trnava (SK): 2004, 30 min., 20.-22.4.2004, nepublikovaný příspěvek, pro: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave (SK), konference 'Na kus reči 2004'
Čapková, Radka (přednášející) : Intertextové navazování na folklorní žánry v reklamě. [Intertextual linking to folklore genres in advertising]. Šintava pri Seredi (SK): 2004, 15 min., 8.-10.12.2004, nepublikovaný příspěvek, pro: XIV. Kolokvium mladých jazykovedcov
Čapková, Radka (autor statě) : Intertextualia v reklamě. [Intertextuality in advertising]. In: Studentská vědecká konference 2004, edit.: Sýkora, Václav - Jančařík, Antonín, 1. vyd., Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004, s. 284-292. ISBN 80-7290-183-4, stať ve sborníku z evropské konference