PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE




Greger, David (autor statě) : Cloze-procedure (metoda doplňování) - nástroj pro zjišťování obtížnosti didaktického textu. [Cloze-procedure as a measure of readability]. In: Študentské fórum, edit.: Wiegerová, Adriana, 1. vyd., Bratislava, Pedagogická fakulta Univerzity Komenského v Bratislavě, 2003, s. 33-35. ISBN 80-88868-84-X, stať ve sborníku z konference

Greger, David (přednášející) : Ekonomické, sociální a kulturní zdroje nerovností v ČR. [Economic, social and cultural sources of inequality within the Czech educational system]. Brno, 2003, 20 min., 10.9.2003, nepublikovaný příspěvek, pro: XI. konferenci České asociace pedagogického výzkumu

Greger, David - Simonová, Natálie : Review: Hutchmacher, W., Cochrane, D., Bottani, N.: In Pursuit of Equity in Education: Using International Indicators to Compare Equity Policies (2001). [Review: Hutchmacher, W., Cochrane, D., Bottani, N.: In Pursuit of Equity in Education: Using International Indicators to Compare Equity Policies (2001)]. In: Sociologický časopis, roč. 39, 2003, č. 3, s. 425-429, orig.: Hutchmacher, Walo - Cochrane, Douglas - Bottani, Norberto: In Pursuit of Equity in Education: Using International Indicators to Compare Equity Policies. ISSN 0038-0288, recenze



ZPĚT NA ÚVODNÍ STRÁNKU