PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE
Adler, Jill - Arcavi, Abraham - Helenius, Ola - Nordbeck, Patrick - Novotná, Jarmila a kol. (autor statě) : Summary of the Discussion in Group 3. [Summary of the Discussion in Group 3]. In: Educating for the Future, edit.: Strässer, Rudolf - Brandell, Gerd - Grevholm, Barbro - Helenius, Ola, 1. vyd., Malmö: Royal Swedish Academy of Science, 2004, s. 201-202. ISSN 1102-4771, stať ve sborníku ze světové konference
Adler, Jill - Ball, Deborah - Krainer, Konrad - Lin, Fou-Lai - Novotná, Jarmila (autor statě) : Research on Mathematics Teacher Education: Mirror Images of an Emerging Field. [Research on Mathematics Teacher Education: Mirror Images of an Emerging Field]. In: ICME 10 2004. Abstracts, Plenary and Regular lectures, 1. vyd., Copenhagen: ICME 10, 2004, s. 13-15, stať ve sborníku ze světové konference
Clanché, Pierre - Novotná, Jarmila (autor statě) : Formy testování znalostí a dovedností žáků. Pracovní dílna. [Forms of students' knowledge and skills testing. Workshop]. In: Sborník příspěvků Jarní škola doktorských studií 2004, edit.: Šulista, Marek, 1. vyd., Praha: UK-PedF-Oborová rada Didaktika matematiky, 2004, s. 13-18, stať ve sborníku z celostátní konference
Hadj Moussová, Zuzana - Hofmannová, Marie - Novotná, Jarmila : Zábrany v učení. [Barriers in learning]. In: Pedagogika, roč. 54, 2004, č. 1, s. 34-47. ISSN 0031-3815, původní článek
Hofmannová, Marie - Novotná, Jarmila - Pípalová, Renata (autor statě) : Assessment Instruments for Classes Integrating Mathematics and Foreign Language Teaching. [Assessment Instruments for Classes Integrating Mathematics and Foreign Language Teaching]. In: ICME 10, Topic Study group 27, edit.: van den Heuvel - Panhuizen, Marja - Romberg, Tom, 1. vyd., Copenhagen: ICME 10, 2004, http://www.icme-organisers.dk/tsg27/ papers/16_Hofmannova_et_al_fullpaper.pdf, stať ve sborníku ze světové konference
Hošpesová, Alena - Novotná, Jarmila (přednášející) : Teachers as researchers. Discussion group. [Teachers as researchers. Discussion group]. Poděbrady: 2004, 180 min., 21.-29.8.2004, nepublikovaný příspěvek, pro: YERME Summer School
Kilpatrick, Jeremy - Barton, Bill - Carlgren, Ingrid - Flodström, Anders - Novotná, Jarmila a kol. (autor statě) : Panel Discussion on the Preparation of Mathematics Teachers. [Panel Discussion on the Preparation of Mathematics Teachers]. In: Educating for the Future, edit.: Strässer, Rudolf - Brandell, Gerd - Grevholm, Barbro - Helenius, Ola, 1. vyd., Malmö: Royal Swedish Academy of Science, 2004, s. 77-102. ISSN 1102-4771, stať ve sborníku ze světové konference
Novotná, Jarmila (autor statě) : Analýza didaktických situací zaměřená na slovní úlohy ve vyučování matematice. [Analysis of didactical situations with focus on word problems in teaching mathematics]. In: Sborník příspěvků Jarní škola doktorských studií 2004, edit.: Šulista, Marek, 1. vyd., Praha: UK-PedF-Oborová rada Didaktika matematiky, 2004, s. 26-32, stať ve sborníku z celostátní konference
Novotná, Jarmila (přednášející) : Diagnostika a odstraňování chybných představ. [Diagnosis and elimination of incorrect notions]. Praha: 2004, 120 min., 14.4.2004, nepublikovaná přednáška, pro: Pražské pedagogické centrum
Novotná, Jarmila (přednášející) : Didaktické situace ve vyučování matematice 4 - slovní úlohy. [Didactical situations in teaching mathematics 4 - word problems]. Mladá Boleslav: 2004, 120 min., 24.11.2004, nepublikovaný příspěvek, pro: Služba škole Mladá Boleslav
Novotná, Jarmila (přednášející) : Didaktické situace ve vyučování matematice 3 - analýza testové situace. [Didactic situations in teaching mathematics 3 - an analysis of a test situation]. Mladá Boleslav: 2004, 120 min., 21.4.2004, nepublikovaný příspěvek, pro: Služba škole Mladá Boleslav
Novotná, Jarmila (přednášející) : Hrajeme si v matematice. [Playing in mathematics]. Most, Chomutov: 2004, 120 min., 19.5.2004, 2.6.2004, nepublikovaný příspěvek, pro: Pedagogické centrum Most
Novotná, Jarmila (autor statě a editor sborníku) : Hry a soutěže a jejich vliv na motivační a komunikační klima ve třídě. [Games and Competitions and Their Effect on Motivational and Communication Climate in the Class]. In: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky, edit.: Hejný, Milan - Novotná, Jarmila - Stehlíková, Naďa, 1. vyd., Praha: UK-PedF, 2004, s. 379-390. ISBN 80-7290-189-3, stať ve sborníku ostatní
Novotná, Jarmila (přednášející) : I ve vyučování matematice připravujeme žáky na život ve světě. [Even when teaching mathematics we prepare students for life in our world]. České Budějovice: 2004, 180 min., 28.4.2004, nepublikovaná přednáška, pro: PC České Budějovice
Novotná, Jarmila (přednášející) : I ve vyučování matematice připravujeme žáky na život ve světě plném informací. [Even when teaching mathematics we prepare students for life in our world full of information]. České Budějovice: 2004, 120 min., 21.1.2004, nepublikovaná přednáška, pro: PC České Budějovice
Novotná, Jarmila (přednášející) : Identifikace a motivace talentu v matematice (informace o mezinárodním výzkumu). [Identification and motivation of mathematical talents (information about international research)]. Srní na Šumavě: 2004, 20 min., 12.11.2004, nepublikovaný příspěvek, pro: JČMF
Novotná, Jarmila (přednášející) : Matematické hry a komunikace. [Mathematical games and communication]. Praha: 2004, 120 min., 6.10. a 13.10.2004, nepublikovaný příspěvek, pro: Pražské pedagogické centrum
Novotná, Jarmila (autor statě a editor sborníku) : Matematické objevování založené na řešení úloh. [Mathematical Investigations Based on Problem Solving]. In: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky, edit.: Hejný, Milan - Novotná, Jarmila - Stehlíková, Naďa, Praha: UK-PedF, 2004, s. 357-366. ISBN 80-7290-189-3, stať ve sborníku ostatní
Novotná, Jarmila (autor statě) : Modelling the word problem solving processes. An instrument to determine places suitable for teacher's intervention. [Modelling the word problem solving processes. An instrument to determine places suitable for teacher's intervention]. In: ICMI Study 14: Applications and modelling in mathematics education. Pre-Conference Volume, edit.: Henn, Hans-Wolfgang - Blum, Werner, 1. vyd., Dortmund: University of Dortmund, 2004, s. 193-198. ISBN 3-921823-28-5, stať ve sborníku ze světové konference
Novotná, Jarmila (přednášející) : My experiences of working with Guy Brousseau. [My experiences of working with Guy Brousseau]. Utrecht (Holandsko): 2004, 90 min., 14.5.2004, nepublikovaný příspěvek, pro: Universiteit Utrecht, Freudenthal Institute
Novotná, Jarmila (autor statě) : Students' Levels of Understanding of Word Problems. [Students' Levels of Understanding of Word Problems]. In: Proceedings of the Ninth International Congress on Mathematical Education, edit.: Fujita, Hiroshi - Hashimoto, Yoshihiko - Hodgson, Bernard R. - Lee, Penf Yee - Lerman, Stephen - Sawada, Toshio, 1. vyd., Dordrecht: Kluwer, 2004, s. 184-185. ISBN 1-4020-7902-8, stať ve sborníku ze světové konference
Novotná, Jarmila (přednášející) : Vizualizace při budování pojmů a řešení úloh. [Visualization in construction of concepts and when solving problems]. České Budějovice: 2004, 120 min., 26.5.2004, nepublikovaný příspěvek, pro: PC České Budějovice
Novotná, Jarmila (autor statě a editor sborníku) : Zpracování informací při řešení slovních úloh. [Information Processing during Word Problem Solving]. In: Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky, edit.: Hejný, Milan - Novotná, Jarmila - Stehlíková, Naďa, Praha: UK-PedF, 2004, s. 367-378. ISBN 80-7290-189-3, stať ve sborníku ostatní
Novotná, Jarmila - Hofmannová, Marie (autor statě) : Strategie učení při výuce metodou CLIL. [Learning Strategies in CLIL]. In: IX. Setkání učitelů matematiky ze všech typů škol, edit.: Ausbergerová, Marie - Novotná, Jarmila, 1. vyd., Plzeň: JČMF - ZU Plzeň, 2004, s. 203-208. ISBN 80-86843-01-7, stať ve sborníku z celostátní konference
Novotná, Jarmila - Horodyská, Jana (autor statě) : Zpracování informací při řešení slovní úlohy. [Information processing when solving word problems]. In: Jak učit matematice žáky ve věku 10 - 15 let, edit.: Stehlíková, Naďa - Roubíček, Filip, 1. vyd., Praha: UK-PedF, 2004, s. 70-79. ISBN 80-7290-171-0, stať ve sborníku z celostátní konference
Novotná, Jarmila - Trch, Milan : Algebra a teoretická aritmetika. Sbírka příkladů. 3. část - Základy algebry. [Algebra and Theoretical Arithmetic. Collection of problems. 3rd part - Basics of algebra]. 2. vyd., Praha: UK-PedF, 2004, 136 s. ISBN 80-7290-190-7, skripta
Pelantová, Alena - Novotná, Jarmila (autor statě) : Nepodceňujeme naše žáky? Objeví žáci samostatně strategie řešení slovních úloh? [Do we underestimate our students? Will students discover solving strategies for word problems independently?]. In: IX. Setkání učitelů matematiky ze všech typů škol, edit.: Ausbergerová, Marie - Novotná, Jarmila, 1. vyd., Plzeň: JČMF - ZU Plzeň, 2004, s. 229-235. ISBN 80-86843-01-7, stať ve sborníku z celostátní konference