PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE




Kučera, Miloš (autor statě) : Dělat sám svoje: profi - volba z hlediska identity. [To work on its own: profession choice as an identity question]. In: 'Co se v mládí naučíš..., edit.: Pražská skupina školní etnografie, 2. vyd., Praha, Pedagogická fakulta, 2001, s. 165-176, ISBN: 80-7290-046-3, stať ve sborníku ostatní

Kučera, Miloš (autor statě) : Dogmatici, akademici a skeptici: 'vědět předem' v sedmé třídě. [Dogmaticians, academicians and scepticians: to anticipate in the 7th class]. In: 'Co se v mládí naučíš..., edit.: Pražská skupina školní etnografie, 2. vyd., Praha, Pedagogická fakulta, 2001, s. 70-88, ISBN: 80-7290-046-3, stať ve sborníku ostatní

Kučera, Miloš : Hraní hranic. [Playing the Playground]. In: Pedagogika. Dítě a hra, roč. 51, 2001, č.: 4, s. 429-432, ISSN: 3330-3815, původní článek

Kučera, Miloš : Identitní situace šesťáků: tématická analýza rozhovorů. In: Šestá třída. [Identity in the sixth class: the thematical analysis of inteviews with pupils]. Pedagogická fakulta, katedra psychologie, 2001, 38 s., závěrečná grantová zpráva, pro: GA ČR

Kučera, Miloš (autor statě) : Les philosophes de 7e. [The philosophers of the 7th class]. In: Les Jeunes et le Savoir. Perspectives internationales, edit.: Charlot, Bernard, 1. vyd., Paris, France, Anthropos, 2001, s. 91-115, ISBN: 2-7178-4192-X, stať ve sborníku ostatní

Kučera, Miloš (přednášející) : Některé kulturní typy mezi pražskými dětmi v pubertě. [Some cultural types of Prague early teenagers]. Zlín, 2001, 30 min., 31.8.- 1.9.2001, nepublikovaná přednáška, pro: Česká asociace školní psychologie, konference 'Novinky ve školní a pedagogické psychologii

Kučera, Miloš (autor statě) : Os filósofos da 7a séria. [The philosophers of the 7th class]. In: Os jovens e o saber. Perspectivas mundiais, edit.: Charlot, Bernard, 1. vyd., Porto Alegre, Brasil, Artmed, 2001, s. 89-110, ISBN: 85-7307-881-2, stať ve sborníku ostatní

Kučera, Miloš (autor statě) : Pojem hry versus kultury v některých uměleckých dílech. [The concept of art versus the concept of culture: analysed on some oeuvres d'art]. In: Nové možnosti vzdělávání a pedagogický výzkum. IX. celostátní konference ČAPV s mezinárodní účastí, Ostrava 2001, edit.: Lukášová-Kantorková, Hana - Květoň, Pavel, 1. vyd., Ostrava, Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2001, s. 171-173, ISBN: 80-7042-181-9, stať ve sborníku z konference

Kučera, Miloš (autor statě) : První rok čtení / psaní. [Reading and writing: The first year]. In: Současné pohledy na výuku elementárního čtení a psaní, edit.: Doležalová, Jana, 1. vyd., Hradec Králové, Gaudeamus, 2001, s. 47-57, ISBN: 80-7041-100-7, stať ve sborníku z konference

Kučera, Miloš (autor statě) : Qu'y a-t-il du récit, dans la 'literacy'? [Literacy: Sorry, but what about the story?]. In: La transmission du savoir comme probleme culturel et identitaire / The transmission of knowledge as a problem of culture and identity, edit.: Kučera, Miloš - Rochex, Jean-Yves - Štech, Stanislav, 1. vyd., Praha, Karolinum, 2001, s. 191-206, ISBN: 80-246-0184-2, stať ve sborníku z konference

Kučera, Miloš : Vývoj látky v češtině o 1. do 6. třídy. In: Šestá třída. [The realised curriculum of Czech language from the 1st to the 5th class]. Praha, Pedagogická fakulta, katedra psychologie, 2001, 21 s., závěrečná grantová zpráva, pro: GA ČR

Kučera, Miloš - Štech, Stanislav (autor statě) : Préface / Preface. [Preface]. In: La transmission du savoir comme probléme culturel et identitaire / The transmission of knowledge as a problem of culture and identity, edit.: Kučera, Miloš - Rochex, Jean-Yves, 1. vyd., Praha, Karolinum, 2001, s. 7-19, ISBN: 80-246-0184-2, stať ve sborníku z konference



ZPĚT NA ÚVODNÍ STRÁNKU