PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE




Hájková, Vanda (přednášející) : Integrative Lehrerausbildung. [Preparing Teachers for Inclusion]. Speyer/Rhein (SRN), 2001, 60 min., 6.3.2001, nepublikovaná přednáška, pro: Staatseminar Kaiserslautern

Hájková, Vanda : Příprava učitelů je klíčovým faktorem úspěšnosti školní integrace dětí s postižením. [Training of teachers is the key factor for successfulness of inclusive education of handicapped children]. In: Výchovné poradenství, roč. 27, 2001, č.: 6, s. 49-51, původní článek

Hájková, Vanda - Květoňová-Švecová, Lea (autor statě) : Pojem integrace a vznik integrativního pedagogického chápání. [Concept of inclusion and formation of approach to inclusion in pedagogy]. In: Kapitoly z integrativní pedagogiky pro učitelky mateřských škol, 1. vyd., Praha, Institut pedagogicko-psychologického poradenství, 2001, s. 5-18, stať ve sborníku ostatní



ZPĚT NA ÚVODNÍ STRÁNKU