PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE
Hříbková, Lenka - Škaloudová, Alena : Kognitivní schopnosti dvou skupin dětí našeho souboru. [Cognitive Abilities of Two Groups of Longitudinally Followed Children]. In: Rendl, M. et al.: 4th Class. Praha, Katedra pedagogické a školní psychologie PedF UK, 1999, 30 s.
Hříbková, Lenka (autor statě) : Nadané děti v předškolním věku. [Gifted children in preschool age]. In: Metodické listy pro předškolní vzdělávání, edit.: Burianová, Jana - Jakoubková, Věra - Nádvorníková, Hana, 1. vyd., Praha, Nakladatelství Raabe, 1999, s. 1-14, ISBN: 80-86307-03-4
Hříbková, Lenka (autor statě) : Poznámky k analýze obtížnosti řešení úkolů subtestů Stanford-Binetova inteligenčního testu, 4.revize. [Comments on the analysis of difficulty of items in the Stanford-Binet Intelligence Scale, Fourth Edition]. In: Poslední desetiletí v českém a zahraničním pedagogickém výzkumu, edit.: Svatoš, Tomáš, 1. vyd., Hradec Králové, VŠP Hradec Králové, Pedagogická fakulta, 1999, s. 147-152, ISBN: 80-7041-531-2
Hříbková, Lenka (autor statě) : Rozvíjení nadání v předškolním věku. [Development of giftedness in preschool age]. In: Metodické listy pro předškolní vzdělávání, edit.: Burianová, Jana - Jakoubková, Věra - Nádvorníková, Hana, 1. vyd., Praha, Nakladatelství Raabe, 1999, s. 1-18, ISBN: 80-86307-03-4
Hříbková, Lenka (přednášející) : Co by měl vědět učitel o nadaných dětech? [What should a teacher know about gifted children?]. Bratislava (Slovensko), 1999, 30 min., 22.5.1999, pro: STaN - ECHA
Hříbková, Lenka (přednášející) : Struktura schopností skupiny dětí s vysokým skóre v Stanford-Binetově inteligenčním testu, 4. revize. [Structure of abilities of children with high total score in the Stanford-Binet Intelligence Scale, 4th edition]. Praha, 1999, 40 min., 4.6.1999, pro: STaN - ECHA
Hříbková, Lenka : Identifikace nadaných dětí a varianty práce s nadanými žáky. [Identifying gifted children and possibilities of their education]. PedF UK, Praha, 1999, 15 s., pro: FRVŠ
Hříbková, Lenka : Stanford-Binetova inteligenční škála (4.revize) - možnost pro identifikaci nadaných? [Stanford-Binet Intelligence Scale: Fourth Edition - Possibility of Identifying the Gifted?]. In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, roč. 34, 1999, č.: 3, s. 230-238, ISSN: 0555-5574