PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE
Hazuková, Helena (autor kapitoly) : Nová pojetí výtvarné výchovy, plán a výtvarné projekty. [New Conception of Fine art Education, Plan and Fine art Projects]. In: Metodické listy pro předškolní vzdělávání, 1. vyd., Praha, Josef RAABE, 1999, s. 1-14, ISBN: 80-86307-03-4
Hazuková, Helena (autor kapitoly) : Přírodní formy jako objekt estetického vnímání. [Natural Forms as an Object of Aesthetic Perception]. In: Vedení mateřské školy, 1. vyd., Praha, Josef RAABE, 1999, s. 1-16, ISBN: 80-90189-2-X
Hazuková, Helena (autor kapitoly) : Výtvarné vnímání jako záměrná činnost ve výtvarné výchově v mateřské škole II. [Artistic Perception as an Intentional Activity in Fine Art at Kindergarten II]. In: Vedení mateřské školy, Praha, Josef RAABE, 1999, s. 1-21, ISBN: 80-902189-2-X
Hazuková, Helena (autor kapitoly) : Umělé formy jako objekty výtvarně estetického vnímání. [Artificial Forms as Objects of Artistic Perception]. In: Vedení mateřské školy, 1. vyd., Praha, Josef RAABE, 1999, s. 1-17, ISBN: 80-902189-2-X
Hazuková, Helena (autor kapitoly) : Vnímání výtvarného uměleckého díla v mateřské škole. [Perception of Fine art Works at Kindergarten]. In: Vedení mateřské školy, 1. vyd., Praha, Josef RAABE, 1999, s. 1-23, ISBN: 80-90218-X
Hazuková, Helena (přednášející) : Výtvarná výchova v kontextech primárního vzdělávání. [Art Education in Contects of Primary Education]. Prešov (Slovensko), 1999, 20 min., 22.9.-23.9.1999, pro: Kat.Vv PedF Prešovskej Univerzity
Hazuková, Helena (přednášející) : Potenciální přínos výtvarné výchovy a její didaktiky pedagogické diagnostice na primárním stupni školy. [Potentional Contribution of Art Education and its Didactics to Pedagogical Diagnostics at Primary School]. Ostrava, 1999, 30 min., 15.9.-17.9.1999, pro: PedF Ostravské university - IV. mezinárod. konf. Pedagogická diagnostika 99
Hazuková, Helena : Zkušenosti z pedagogické praxe studentů učitelství pro primární stupeň školy. [Experience of Teacher Training of Primary School Students]. In: Výtvarná výchova, roč. 39, 1999, č.: 3, s. 3-4, ISSN: 1210-3691