PERSONÁLNÍ BIBLIOGRAFIE




Vašutová, Jaroslava (autor kapitoly) : Proměny profese, klíčové role a profesní kompetence učitele v českém kontextu. [The teaching profession: changes of roles and keynote competencies in the Czech context]. In: Rozvoj národní vzdělanosti a vzdělávání učitelů v evropském kontextu, 1. vyd., Praha, Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta, 2000, s. 63-75, ISBN: 80-7290-034-X

Vašutová, Jaroslava (autor kapitoly) : Vzdělavatelé učitelů jako akademická profese. [Teacher educators as academic profession]. In: Rozvoj národní vzdělanosti a vzdělávání učitelů v evropském kontextu, 1. vyd., Praha, Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta, 2000, s. 161-174, ISBN: 80-7290-034-X

Vašutová, Jaroslava (autor statě) : Vzdělavatelé učitelů jako specifická skupina vysokoškolských učitelů. [Teachers educators as a specific group of university teachers]. In: Učitel a jeho univerzitní vzdělávání na přelomu tisíciletí. Teachers and their university education at the turn of the millennium, edit.: Kohnová, Jana, Praha, Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta, 2000, s. 334-345, ISBN: 80-7290-036-6

Vašutová, Jaroslava : Oborové didaktiky pod drobnohledem. Výsledky interdisciplinárního semináře pedagogiky. [Subjects didactics under scrutiny. Outcomes of an interdisciplinary seminar on education]. In: Pedagogika, roč. 50, 2000, č.: 1, s. 51-55, ISSN: 3330-3815

Vašutová, Jaroslava : Vysokoškolští učitelé v přípravném vzdělávání učitelů. [University teachers in initial teacher Education]. In: Pedagogická orientace, 2000, č.: 2, s. 35-43, ISSN: 1211-4669

Walterová, Eliška - Polechová, Pavla - Vašutová, Jaroslava - Slavíková, Lenka : Fungování základní školy: Potenciál změny. [Function and operation of basic school: Potentials of changes]. UK-PedF Praha, 2000, 53 s., pro: MŠMT

Walterová, Eliška - Vašutová, Jaroslava - Švec, Vlastimil - Švecová, Jana : Co čeká podle Bílé knihy na pedagogy? [What is waiting for educationalists according White Book?]. In: Učitelské listy, roč. 8, 2000, č.: 4, s. 9-13, ISSN: 1210-6313



ZPĚT NA ÚVODNÍ STRÁNKU